Pętla for dla tworzenia map w ALLEGRO 5

0

Mam problem, gdyż chciałbym zrobić w mojej grze mapy, najlepiej, aby każdy użytkownik sobie decydował ile chce tych map, i chciałbym zrobić np.
Easy 5 map
Medium 3 mapy
Hard 1 mapa

I tak wygląda JEDNA MAPA:

char Map_I_I[11][11] = {
    0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,
    0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,
    0,0,0,1,1,1,1,1,0,0,0,
    0,0,1,1,1,1,1,1,1,0,0,
    0,1,1,1,1,1,1,1,1,1,0,
    1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
    0,1,1,1,1,1,1,1,1,1,0,
    0,0,1,1,1,1,1,1,1,0,0,
    0,0,0,1,1,1,1,1,0,0,0,
    0,0,0,0,1,1,1,0,0,0,0,
    0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0
};

char Map_I_II[10][10] = {
    0,0,0,0,1,1,0,0,0,0,
    0,0,0,1,1,1,1,0,0,0,
    0,0,1,1,1,1,1,1,0,0,
    0,1,1,1,1,1,1,1,1,0,
    1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
    1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,
    0,1,1,1,1,1,1,1,1,0,
    0,0,1,1,1,1,1,1,0,0,
    0,0,0,1,1,1,1,0,0,0,
    0,0,0,0,1,1,0,0,0,0
};

(To jest mapa izometryczna 11x11)

I to jest tylko JEDNA mapa, a jak chce takich pięć np. to nie chcę mi się tyle pisać...
Muszę jakoś to wykombinować, aby było łatwiej, podejrzewam że chodzi o pętle FOR, próbowałem ale jakoś nie wychodziło...
Za każdym razem taka pętla musi wykonać x razy (1,3 lub 5) taką mapę (jedna mapa to ten przykład, czyli na serio to 2 mapy w jednej), dosłownie taką samą 0 i 1 w kształcie takiego odwróconego kwadrata...

Mógłby ktoś mi pomóc? :/

0
for(int y=0;y<max;++y,cout<<endl) for(int x=0;x<max;++x) cout<<((abs(2*y-max+1)+abs(2*x-max+1)<=max)?"1,":"0,");

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1