Witam,
Właśnie próbuję odpalić rysowanie figur geometrycznych. Pracuję w Code Blocks. Wykonałem tą instrukcję:
Ze strony http://www.libsdl.org/download-1.2.php pobieramy plik SDL-devel-1.2.15-mingw32.tar.gz. Rozpakowujemy go i wykonujemy nastepujace czynnosci:
Z katalogu lib kopiujemy pliki libSDL.dll.a, libSDL.la i libSDLmain.a do katalogu lib kompliatora Code:Blocks,
Kopiujemy katalog SDL, który znajduje sie w katalogu include do odpowiadajacego katalogu include kompilatora Code:Blocks,
Z katalogu bin kopiujemy plik SDL.dll do katalogu C:/Windows/System32 (jesli posiadamy system 32 bitowy) lub do katalogu SysWOW64 jesli posiadamy system 64 bitowy,
W Code:Blocks tworzymy Pusty Projekt (Empty Project). W opcjach projektu do konsolidatora (linker settings) dodajemy nastepujace biblioteki: -lmingw32 -lSDLMain -lSDL (biblioteki SDL) oraz -lopengl32 -lglu32 (biblioteki OpenGL)
Do projektu kopiujemy nastepujaca zawartosc,
Sprawdzamy, czy w zakładce Settings->Compiler and debugger->Toolchain Executables ustawiona jest odpowiednia sciezka do kompilatora: C:\Program Files\CodeBlocks\MinGW
Niestety przy próbie uruchomienia wyświetla się nie responsywne okno...
Ma ktoś jakiś pomysł ?