SDL dziwne czyszczenie ekranu?

0

Witam,
Mam dosyć irytujący problem z SDL'em, piszę sobie trochę bardziej rozbudowanego "Snejka", cały pic polega na tym, że gdy wjadę kursorem w pole gry znika wszystko poza textboxem. O dziwo znika nawet kursor który jest rysowany jako ostatni kolejność:

        window->clear(); //czyszczę ekran
        button->draw(); // rysuję button
        box->draw(); //rysuję textboxa
        map->redraw(); // rysuje mapę czyli snejka jedzenie
        window->drawImage(cursor, window->mouse_pos); // rysuje kursor
        window->redraw(); // no i update okna

Gdy wszystko rysowane jest w tej kolejności problem pojawia się ale gdy w tej:

        map->redraw(); // rysuje mapę czyli snejka jedzenie
        window->clear(); //czyszczę ekran
        button->draw(); // rysuję button
        box->draw(); //rysuję textboxa
        window->drawImage(cursor, window->mouse_pos); // rysuje kursor
        window->redraw(); // no i update okna

Wszystko jest ok, tyle że wąż "biega" po kontrolkach a przy na przykład przezroczystym textboxie z ilością punktów wygląda to dość nieestetycznie...

Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić, dodam że jestem pewien że ekran jest czyszczony i aktualizowany w pętli głównej(fragment kodu który pokazałem).

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.

0

Wszytsko zależy co robisz w tych metodach np map->redraw()
Nie podałeś ciała metody, nie wiemy co w niej robisz.
Najwyraźniej coś co powoduje problem gdy jest to wywołane później niż wcześniej...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1