Witam,
Mam dosyć irytujący problem z SDL'em, piszę sobie trochę bardziej rozbudowanego "Snejka", cały pic polega na tym, że gdy wjadę kursorem w pole gry znika wszystko poza textboxem. O dziwo znika nawet kursor który jest rysowany jako ostatni kolejność:
window->clear(); //czyszczę ekran
button->draw(); // rysuję button
box->draw(); //rysuję textboxa
map->redraw(); // rysuje mapę czyli snejka jedzenie
window->drawImage(cursor, window->mouse_pos); // rysuje kursor
window->redraw(); // no i update okna
Gdy wszystko rysowane jest w tej kolejności problem pojawia się ale gdy w tej:
map->redraw(); // rysuje mapę czyli snejka jedzenie
window->clear(); //czyszczę ekran
button->draw(); // rysuję button
box->draw(); //rysuję textboxa
window->drawImage(cursor, window->mouse_pos); // rysuje kursor
window->redraw(); // no i update okna
Wszystko jest ok, tyle że wąż "biega" po kontrolkach a przy na przykład przezroczystym textboxie z ilością punktów wygląda to dość nieestetycznie...
Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić, dodam że jestem pewien że ekran jest czyszczony i aktualizowany w pętli głównej(fragment kodu który pokazałem).
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.