Instalacja bibliotek dla Visual C++ 2010 Express?

0

Witam,
Chciałbym zainstalować sobie bibliotekę SFML-1.6 dla Visuala 2010 Express próbuje to zrobić w sposób pokazany na stronie

http://www.sfml-dev.org/tutorials/1.6/start-vc.php

Jednak nie mogę tak zrobić gdyż mój visual z tego co rozumiem mówi, że ta funkcja dodawania bibliotek jest przestarzała i robi to sam domyślnie dalej jak to zrobić, żeby to naprawdę zrobił!? Wrzuciłem foldery tam gdzie mają być tak jak pokazano na tutorialu ale gdy chcę wejść w Library directories pokazuje coś takiego.

user image

Z góry dziękuje za pomoc!

0

Zakładka VC++ Directories została przeniesiona z właściwości środowiska do właściwości projektu - tak że w każdym projekcie używającym biblioteki będziesz musiał to ustawiać.

Jest sposób na podmianę domyślnych ustawień (tak że ścieżki będą się pojawiać automatycznie przy tworzeniu każdego nowego projektu) ale nie zmieni to tego, że ustawienia dotyczą każdego projektu z osobna.

0

Dobra dałem sobie rade zainstalowałem je tak jak tutaj

ale kolejny problem chcialem stestować program tak jak pokazano na filmiku kod mam identyczny czyli :

#include <iostream>

#include <SFML\System.hpp>
int main (int argc,char **argv)
{
sf::Clock clock;

sf::Sleep(0.1f);

while (clock.GetElapsedTime()   < 5.0f)
{
    std::cout << clock.GetElapsedTime () << "\n";
    sf::Sleep(0.5f);
}

}

visual nie podkresla mi nic ale jak kompiluje to wyskakuje błąd, że nie może odczytać pliku

1>LINK : fatal error LNK1104: cannot open file 'sfml-system-s-d.lib'
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========

a ścieżki do pliku podałem dobre jest on w folderze na pulpicie czy to dlatego nie działa ??

0

dobra dalem sobie rade ...

0
WL napisał(a):

dobra dalem sobie rade ...

Uwielbiam takie komentarze w necie. Dalem sobie rade, a wiec mam wszystkich innych w tylku i nie sile sie na wyjawienie tajemnicy, jak sobie dalem rade.

0

Odradzam SFML1.6, a nawet 2.0, brak możliwości zablokowania myszki i pobierania przemieszczenia (mouse shift) to poważny minus - są obejścia, ale nie działają na tyle dobrze, żeby taką grę dać użytkownikowi do zabawy... SDL na tym gruncie dużo lepiej działa. Chyba, że robisz projekt, w którym obsługa myszy nie jest i na pewno nie będzie potrzebna, to śmiało korzystaj z SFML :) Piszę na wszelki wypadek, żebyś nie musiał wszystkiego przerabiać, gdy zdecydujesz się na obsługę myszy.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0