C++ Builder dziedziczenie Eventów i stosowanie ich do swojej klasy

0

Witam! Orientuje się ktoś może jak w C++ builderze zastosować eventy, na przykład OnMouseMove do dynamicznie utworzonego Shape'a w mojej klasie. Mam klasę kwadrat i chciałbym, żeby po utworzeniu nowego kształtu

kwadrat* xkwadrat= new kwadrat(this);
  xkwadrat->Parent=Form1->Panel2;
  xkwadrat->Shape=stRectangle;

móc zastosować do niego funkcje OnMouseDown, Up i Move, potrzebne są one do przesuwania kwadratów. Aktualnie klasa po prostu nie widzi tych funkcji, jak je zapisać i jak ich użyć, z góry dziękuję i pozdrawiam.

0
void __fastcall TForm1::KwadratMouseMove(TObject *Sender, TShiftState Shift, int X, int Y)
{
    /* ... */
} 

/* ... */
kwadrat* xkwadrat= new kwadrat(this);
xkwadrat->Parent=Form1->Panel2;
xkwadrat->Shape=stRectangle;
xkwadrat->OnMouseMove=Form1->KwadratMouseMove;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1