czy te kompilatory do reszty oszalały? :)
mam szablon macierzowy, algorytm wyznaczania wyznacznika macierzy kwadratowej. inicjuje zmienną m1(3,3) jakimiś poprawnymi wartościami: o coś takiego...
matrix2D<double> m10(3,3);
m10(0,0)=1;
m10(0,1)=2;
m10(0,2)=5;
m10(1,0)=73;
m10(1,1)=4;
m10(1,2)=754;
m10(2,0)=4;
m10(2,1)=54;
m10(2,2)=4;
cout<<"wyznacznik macierzy jest rowny: "<<m10.det()<<endl;
//ZWRACA WYNIK POPRAWNY
teraz gdy zamiast double zrobie <int> m10(3,3); to zwraca błędny wynik. To się kupy d**y nie trzyma. Nie mogę wymyślić co kompilator robi z tym kodem, że zwraca on błędne wartości... na google specjalnie nie wiem nawet co wpisać. To taki błąd z którym nigdy się nie spotkałem i nie mam pojęcia skąd on się bierze. Zazwyczaj jak jest coś nie halo to conajmniej kojarzę gdzie może być problem. Tutaj nic, według logiki to powinno chodzić. Może jakiś spec się wypowie.