Witam jestem w trakcie przerabiania kursu z irrlichta wszystkie biblioteki z irrlichta mam dobrze zaimplementowane ponieważ wszystko działało dobrze do momentu gdy wpisałem taki kod
#include "stdafx.h"
#include <irrlicht.h>
using namespace irr;
using namespace core;
using namespace video;
#if defined(_MSC_VER)
#pragma comment(lib, "Irrlicht.lib")
#endif
int main()
{
IrrlichtDevice* device = createDevice(EDT_OPENGL,
dimension2d<u32>(640, 480), 16, false, false, false, 0);
if (!device)
return 1;
IVideoDriver* driver = device->getVideoDriver();
ISceneManager* smgr = device->getSceneManager();
IAnimatedMesh* mesh = smgr->getMesh("c:/Program Files/Microsoft Visual Studio 10.0/irrlicht/media/sydney.md2");
IAnimatedMeshSceneNode* node =
smgr->addAnimatedMeshSceneNode(mesh);
IAnimatedMeshSceneNode* node2 =
smgr->addAnimatedMeshSceneNode(mesh);
if (node && node2)
{
node->setMaterialFlag(EMF_LIGHTING, false);
node->setMaterialTexture
(0, driver->getTexture("c:/Program Files/Microsoft Visual Studio 10.0/irrlicht/media/sydney.bmp"));
node2->setMaterialFlag(EMF_LIGHTING, false);
node2->setMaterialTexture
(0, driver->getTexture("c:/Program Files/Microsoft Visual Studio 10.0/irrlicht/media/sydney.bmp"));
node->addChild(node2);
node2->setPosition(vector3df(-30, 0, 40));
node->setPosition(vector3df(0, 0, -30));
node->setRotation(vector3df(0, 70, 0));
}
smgr->addCameraSceneNode(0, vector3df(0, 30, -40),
vector3df(0, 5, 0));
while (device->run())
{
driver->beginScene(true, true, SColor(255,255,255,255));
smgr->drawAll();
driver->endScene();
}
device->drop();
return 0;
}
ISceneManager* smgr
IAnimatedMesh* mesh
IAnimatedMeshSceneNode* node
W tych trzech linijkach występuje błąd prosze o podpowiedz co robię zle
próbowałem dodać #include"ISceneManager.h" ale nie zadziałało