Kolizja obiektów jednej klasy

0

Mam klasę "player" i dynamicznie tworzone obiekty:

player *tab[15];

for(int i = 0; i < 15; ++i)
{
    tab[i] = new player;
}

Każdy ze stworzonych obiektów ma pozycje zapisaną w zmiennych "x_player" i "y_player", a wysokość i szerokość każdego z tych obiektów (czyli kwadratów) to 10. Chciałbym zrobić funkcję która sprawdzałaby czy któryś z obiektów nie nachodzi na drugi.

0

Odpytaj w google: detect collision box to box.

0
 
#define N 15 

for(int i = 0 ; i < N-1 ; i++)
{				
    for(int j = i+1 ; j < N ; j++ )
    {         
        if( abs(tab[i]->x_player - tab[j]->x_player) < 10 && abs(tab[i]->y_player - tab[j]->y_player) < 10)
        {/* do somethig */}              
    }                 
}        

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1