Witam,
próbuję skompilować sample dotyczące OpenGL i Shaderów. Pracuję na Windows 7 64bit i Visual Studio 2010. W ustawieniach projektu mam ustawione: Platform: Win32
Fragment kodu przykładu:
#ifdef WIN32
# define WIN32_LEAN_AND_MEAN
# include <windows.h>
# include <GL/glew.h>
# include <GL/wglew.h>
//# include <GL/glext.h>
#elif defined(linux) || defined(__linux)
# include <GL/glew.h>
# define GL_GLEXT_PROTOTYPES 1
# include <GL/gl.h>
# include <GL/glext.h>
#elif defined(__APPLE__)
# include <OpenGL/gl.h>
#else
# error "Unsupported platform"
#endif
i wyskakuje mi error: Error 1 error C1189: #error : "Unsupported platform" d:\tmp\downloads\ogl-samples-4.2.0.2\ogl-samples-4.2.0.2\common\glf\glf.hpp 21 1 draw-instanced-array
Dlaczego? Czemu nie widzi tego, że jest Win32?