Visual Studio 2010 i WIN32

0

Witam,

próbuję skompilować sample dotyczące OpenGL i Shaderów. Pracuję na Windows 7 64bit i Visual Studio 2010. W ustawieniach projektu mam ustawione: Platform: Win32
Fragment kodu przykładu:

#ifdef WIN32
#	define WIN32_LEAN_AND_MEAN
#	include <windows.h>
#	include <GL/glew.h>
#	include <GL/wglew.h>
//#	include <GL/glext.h>
#elif defined(linux) || defined(__linux)
#	include <GL/glew.h>
#	define GL_GLEXT_PROTOTYPES 1
#	include <GL/gl.h>
#	include <GL/glext.h>
#elif defined(__APPLE__)
#	include <OpenGL/gl.h>
#else
#	error "Unsupported platform"
#endif

i wyskakuje mi error: Error 1 error C1189: #error : "Unsupported platform" d:\tmp\downloads\ogl-samples-4.2.0.2\ogl-samples-4.2.0.2\common\glf\glf.hpp 21 1 draw-instanced-array


Dlaczego? Czemu nie widzi tego, że jest Win32?
0

makro WIN32 nie wynika z jakiegoś boskiego objawienia, tylko pod Visual Studio jest definiowane jawnie w opcjach projektu. powinno być domyślnie, ale może je wyciąłeś?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1