Opengl - bitmapy

0

Mam mały problem, otóż nie wiem jak wyświetlić bitmapy, ewentualnie inny format w opengl, mam tylko możliwość korzystania z *.raw jako tekstury, ale problem z teksturami mam taki, że nie zmieniają się one w trakcie uruchomienia programu, czyli dajmy na to robię sobie button, czyli jeden obrazek z wciśniętym i drugi z wyciśniętym buttonem, ustawiam wszystko, że po kliknięciu w danym miejscu ma się zmienić numer tekstury na następny, czyli wciśnięty button, ale nic nie śmiga i nie bardzo wiem, co zrobić, żeby zmieniały mi się tekstury, bądź co innego wykorzystać

0

Kryształowa kula mówi mi że masz coś nie tak w kodzie. Skoro wczytujesz jakoś i rysuje ci tekstury, ale nie obsługuje ich zmiany, to znaczy że gdzieś masz błąd w kodzie, innego wyjścia nie ma.

A co do innych formatów niż RAW, to użyj jakiejś biblioteki: SDL (SDL-Image), SFML, DevIL, pierwsze dwie to całe biblioteki do okienka i rysowania, ta ostatnia to tylko biblioteka do ładowania obrazków, swoją drogą dedykowana pod OpenGLa

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1