Wideo kurs

1

Cześć chciałbym zaprezentować wam mój wideo kurs programowania w c++.
Na mój kanał dodałem jak na razie 4 odcinki. Jednak nagranych mam dużo więcej(14, czekają na wyrenderowanie :P).

Filmy kręcone są pod systemem windows, jednak kod napisany w odcinkach powinien bez problemu skompilować się pod linuxem. Jako IDE używam Code::Blocks więc też nie powinno być problemu z robieniem dokładnie tego co ja na macu czy linuxie.

Link do playlisty

Na moim kanale jest też stary kurs c++, nie polecam go oglądać więc linku nie będę podawał.

@Offtop
Nakręciłem również wideo kursy PHP, OOP PHP i Javy. I jako newb na tym portalu mam pytanie. Czy jeżeli utworzę tematy podobne do tego w odpowiednich działach(czyli w dziale, o php, javie), w którym dam link do playlisty i krótko opiszę kurs to będzie to uznane za spamowanie czy może wszystko będzie w porządku?

0

Będzie ok. Nie sądzę, by to komuś przeszkadzało.

0

@Szewy
Wszystko jest rozłożone na odcinki. Przecież nie będę mówił dokładnie o funkcjach jak dopiero wrzuciłem odcinek o zmiennych.

0

Nudne i prze-amatorskie. Masz usypiający głos i do tego sprawiasz wrażenie, jakby Ci na tym cholernie nie zależało. Tym akurat mógłbym zrażać ludzi do programowania :-). Powinieneś narzucić sobie więcej dynamiki. Machaj grafiką, rysuj pisakiem jak gynvael i rób nieoczekiwane zwroty akcji.

Jak dla mnie marnujesz swój czas przeznaczając go na opisywanie C++, ten język ma wiele materiałów na poziomie. Natomiast twój osobisty wkład będzie niemalże niezauważalny, nie? Skup może się na czymś co jest mniej znane programistom np. Lisp, Haskell, Scala wtedy zostaniesz bardziej doceniony.

0

JOGL - podstawy ?

0

Źle nagrane, audio huczy. Wymowa angielskich słówek czasami kiepsko wychodzi. Monotonny głos. Każdy chyba zna filmy Gynvael'a które reprezentują nieporównywalnie wyższy poziom. Fakt, jest on profesjonalistą z googli, jednak sama technika i sposób prowadzenia nie wymagają doświadczenia, tylko trochę zamysłu. Poza tym, popracuj, nad językiem, bo tragicznie momentami mówisz po polsku. Styl w takich materiałach jest najważniejszy. Co do treści to nie ma czego na razie komentować.

EDYTA

Zmieniam zdanie. Merytorycznie też tragedia. Sprawiasz, wrażenie, jakbyś nie wiedział, jak wygląda standard ieee 745, i jak byś nie wiedział, jak wygląda i jak chciałą char, a właściwie ASCII. I generalnie w każdej prezentacji, jest jakiś rażący błąd. Jak popracujesz trochę nad tym, to może coś z tego wyjść, jednak obecnie to nie za ciekawie.

0

Polecam ująć na ekranie cały kod a nie w przybliżeniu (lub w mniejszym) , bo początkujący (adresat) wolałby widzieć całość kodu a nie np. tylko zmienne. Częsty błąd tutorialowców.
Nie zacinać się przy mówieniu, nie chrząkać itp.

0

Na 6 z informatyki w gimnazjum się nada.

0
lukas_gab napisał(a)

EDYTA

Zmieniam zdanie. Merytorycznie też tragedia. Sprawiasz, wrażenie, jakbyś nie wiedział, jak wygląda standard ieee 745, i jak byś nie wiedział, jak wygląda i jak chciałą char, a właściwie ASCII. I generalnie w każdej prezentacji, jest jakiś rażący błąd. Jak popracujesz trochę nad tym, to może coś z tego wyjść, jednak obecnie to nie za ciekawie.

To wymień te rażące błędy. Chętnie poprawię. Samo powiedzenie, że jakieś błędy są nic mi nie mówi.

@bang_bang
No i kto to będzie niby oglądał?

@szypxx
Wtedy nie będzie nic widać.

@Rev
Może wymienisz co jest nie tak bo taki komentarz zupełnie nic mi nie mówi. Czy może po prostu chciałeś napisać sobie jakiś randomowy komentarz?

0

Jak nagranie będzie w 1020p to będzie widać wszystko.
I chętnie bym sobie oglądnął po polsku jakiś przystępny tutorial jakiegoś zmutowanego języka.

0

Ba, jest w 1080p a zapewniam cie, że się nie rozczytasz :)

1

Wedłgu cioci wiki 1080p=1920 × 1080 pixeli, jeśli nagrania całego ekranu na tym nie widać to:
a) używasz ekranu kinowego
b) schrzaniłeś coś w ustawieniach kompresji wideo

0

Pomyśl może o tych, którzy nie mają ekranu full hd? Wtedy nawet na pełnym ekranie będą mieli nieczytelny tekst...

0

Awr.. problemy masz.
Skoro tysiąc zadużo to weź 720, tyle to nawet netbooki dzisiaj wyciągają

Chciałbym zauważyć że nagranie 1080p nie oznacza takowej rozdzielczości. Jak dasz 1080 to masz pewność że żadnego piksela nie urżnie. Możesz też dopasować jakość do swojej rozdielczości ale YouTube chyba nie oferuje podawania dowolnej rozdziałki.

0

Przykro mi, ale moim zdaniem nuuudne. Powinieneś wprowadzać po trochu nowe typy zmiennych pokazując ich praktyczne zastosowanie, zamiast wypisywanie tego po kolei. Uwagę widza należy uchwycić i trzymać do końca :P. Wiedzę też trzeba dawkować, bo wyrzucasz wszystko "na jednym wdechu". Początkujący i tak z tego wiele nie zapamięta, a pauzowanie i cofanie w youtube do najprzyjemniejszych rzeczy nie należy.

0

@bang_bang
No i kto to będzie niby oglądał?
np. ja

0
O_o napisał(a)

Awr.. problemy masz.
Skoro tysiąc zadużo to weź 720, tyle to nawet netbooki dzisiaj wyciągają

Chciałbym zauważyć że nagranie 1080p nie oznacza takowej rozdzielczości. Jak dasz 1080 to masz pewność że żadnego piksela nie urżnie. Możesz też dopasować jakość do swojej rozdielczości ale YouTube chyba nie oferuje podawania dowolnej rozdziałki.

Mam monitor full hd, nagrywam pełen ekran a dopiero podczas edycji ustawiam zoom na kod. Gdybym, np od razu nagrywał sam kod to byłoby to w rozdzielczości poniżej 480p, nie byłoby zachowane aspect ratio, wszystko byłoby porozciągane i ewentualnie byłyby czarne paski po bokach. Z drugiej strony, jeżeli dawałbym obraz pełnego ekranu, bez zbliżenia na kod to wszyscy marudziliby, że nic nie widzą...

0

Gynvael nagrywa na pełnym ekranie i daje rade. W swoich ponad godzinnych wykładach w ten sposób napisał kompilator brainfucka ....

-Mówisz, że program jest kompilowany i zapisywany w jakimś katalogu - hmmm konsolidacja poszła na wakacje ?
-Mówisz, że gdy uruchomisz program w cmd to nie zamknie się automatycznie ? ... ciekawe
-float - pojedyncza precyzja, double - podwójna - fajnie, że mówisz co to jest bo jak na razie różnią się nazwą.
-float i double nie są liczbami przecinkowymi jak to nazwałeś, ale zmiennoprzecinkowymi
-nie jest tak jak mówisz, że w jednej można tyle zapisać po przecinku a w drugiej tyle.... Można określić ile cyfr znaczących można zapisać dodatkowo to zależy od implementacji

  • ' ' nie jest to magiczne wpisywanie znaków, a zamienia to na kod ASCII
    -Char może przechowywać niewielkie liczby - jakie ? Słychać to tak jak byś miał na myśli jedno znakowe od 0-9. Nie char jak wspomniałeś ma 1B czyli 8b a rozkładając to mamy 7bitów kodowania znaku i jeden bit parzystości. Właśnie dlatego Możemy zapisać liczby w char, czyli kody znaków od rozpiętości na ile pozwala normalizacja tego kodu.
    -Mówisz coś o nawiasach klamrowych, potem, że ich nie ma ... a ja powiem, że możesz w głównym programie gdzie chcesz umieścić blok bez żadnej dodatkowej instrukcji i banglać będzie
  • operator :: mówi, jaka nazwa gdzie jest zadeklarowana, coś wspomnaiłeś i zapomniałeś.
  • dyrektywy niekoniecznie są jedynie na początku programu, pisze się je często w innych miejscach. Kolejność ich deklaracji jest konieczna. Nie jest to deklarowane do góry bo ładnie wygląda.
    -cout nie przekazuje czegoś do czegoś jak wspomniałeś. cout jest obiektem klasy ostream która to klasa reprezentuje strumień wyjścia, natomiast << jest operatorem który przekazuje stringa lub coś innego do tego obiektu. Normanie jest to przesunięcie bitowe, ale tutaj jest przeciążone w klasie ostream.
  • return natychmiast wychodzi z funkcji opuszczając aktualny stos i wraca do kolejnej instrukcji z funkcji która wywołała ową funkcję. Odpowiednik skoków w asemblerze i przywracania ramki stosu. Return może, ale NIE MUSI czegoś zwracać. To co zwraca definiuje deklaracja funkcji co pięknie opuściłeś.
  • w zmiennych bez inicjalizacji są śmieci, ale nie do końca. Jest tam poprzednia zawartość pamięci. Jak program nie czyścił pamięci to jest tam coś z tego co on zapisał. Jak nie to są tam stany nieokreślone , nie wiadomo, a wynika to z konstrukcji pamięci. No chyba, że jak system operacyjny przydziela procesowi segmenty to je czyści. Zauważ, że w piaskownicy Visuala zmienne bez deklaracji mają tą samą wartość.
    -Liczba bez znaku nie zwiększa się dwukrotnie. Systemy symetryczne są strasznie nieoszczędne i to głupota je robić.
    -Void może określać, ze funkcja nic zwracać nie będzie ( co nie zienia faktu, że może mieć return ). Mogą również być wskaźniki typu void. Tutaj potraktowałeś to jak by do niczego nie służyło.

Tut jest prowadzony chaotycznie, niespójnie, skaczesz po tematach i jak bym nie umiał c++ to bym nie wiedział z niego nic. Sprawdzaj proszę to co chcesz mówić. Po ponownym przesłuchaniu twoja niewyraźna wymowa i kiepski styl wypowiedzi połączony z kiepskich nagraniem i pufaniem do mikrofonu znacząco razi.

0
lukas_gab napisał(a)

Gynvael nagrywa na pełnym ekranie i daje rade. W swoich ponad godzinnych wykładach w ten sposób napisał kompilator brainfucka ....

-Mówisz, że program jest kompilowany i zapisywany w jakimś katalogu - hmmm konsolidacja poszła na wakacje ?
-Mówisz, że gdy uruchomisz program w cmd to nie zamknie się automatycznie ? ... ciekawe
-float - pojedyncza precyzja, double - podwójna - fajnie, że mówisz co to jest bo jak na razie różnią się nazwą.
-float i double nie są liczbami przecinkowymi jak to nazwałeś, ale zmiennoprzecinkowymi
-nie jest tak jak mówisz, że w jednej można tyle zapisać po przecinku a w drugiej tyle.... Można określić ile cyfr znaczących można zapisać dodatkowo to zależy od implementacji

  • ' ' nie jest to magiczne wpisywanie znaków, a zamienia to na kod ASCII
    -Char może przechowywać niewielkie liczby - jakie ? Słychać to tak jak byś miał na myśli jedno znakowe od 0-9. Nie char jak wspomniałeś ma 1B czyli 8b a rozkładając to mamy 7bitów kodowania znaku i jeden bit parzystości. Właśnie dlatego Możemy zapisać liczby w char, czyli kody znaków od rozpiętości na ile pozwala normalizacja tego kodu.
    -Mówisz coś o nawiasach klamrowych, potem, że ich nie ma ... a ja powiem, że możesz w głównym programie gdzie chcesz umieścić blok bez żadnej dodatkowej instrukcji i banglać będzie
  • operator :: mówi, jaka nazwa gdzie jest zadeklarowana, coś wspomnaiłeś i zapomniałeś.
  • dyrektywy niekoniecznie są jedynie na początku programu, pisze się je często w innych miejscach. Kolejność ich deklaracji jest konieczna. Nie jest to deklarowane do góry bo ładnie wygląda.
    -cout nie przekazuje czegoś do czegoś jak wspomniałeś. cout jest obiektem klasy ostream która to klasa reprezentuje strumień wyjścia, natomiast << jest operatorem który przekazuje stringa lub coś innego do tego obiektu. Normanie jest to przesunięcie bitowe, ale tutaj jest przeciążone w klasie ostream.
  • return natychmiast wychodzi z funkcji opuszczając aktualny stos i wraca do kolejnej instrukcji z funkcji która wywołała ową funkcję. Odpowiednik skoków w asemblerze i przywracania ramki stosu. Return może, ale NIE MUSI czegoś zwracać. To co zwraca definiuje deklaracja funkcji co pięknie opuściłeś.
  • w zmiennych bez inicjalizacji są śmieci, ale nie do końca. Jest tam poprzednia zawartość pamięci. Jak program nie czyścił pamięci to jest tam coś z tego co on zapisał. Jak nie to są tam stany nieokreślone , nie wiadomo, a wynika to z konstrukcji pamięci. No chyba, że jak system operacyjny przydziela procesowi segmenty to je czyści. Zauważ, że w piaskownicy Visuala zmienne bez deklaracji mają tą samą wartość.
    -Liczba bez znaku nie zwiększa się dwukrotnie. Systemy symetryczne są strasznie nieoszczędne i to głupota je robić.
    -Void może określać, ze funkcja nic zwracać nie będzie ( co nie zienia faktu, że może mieć return ). Mogą również być wskaźniki typu void. Tutaj potraktowałeś to jak by do niczego nie służyło.

Tut jest prowadzony chaotycznie, niespójnie, skaczesz po tematach i jak bym nie umiał c++ to bym nie wiedział z niego nic. Sprawdzaj proszę to co chcesz mówić. Po ponownym przesłuchaniu twoja niewyraźna wymowa i kiepski styl wypowiedzi połączony z kiepskich nagraniem i pufaniem do mikrofonu znacząco razi.

Lolz. Obejrzałeś chyba tylko jeden odcinek i oczekujesz, żebym wszystko w nim powiedział. Nie chce mi się nawet komentować tego co napisałeś. Szczególnie tych braków w tłumaczeniu na, które narzekasz(np twierdzisz, że nie mówiłem o podwójnej i pojedynczej precyzji). Zostało to przeze mnie omówione. Ale najwidoczniej tak jak już wcześniej pisałem, ty obejrzałeś tylko jeden odcinek. Również bawi mnie ten fragment twojego postu "cout nie przekazuje czegoś do czegoś jak wspomniałeś", no ja tak nie wspomniałem, nie wiem gdzie to usłyszałeś ale na pewno nie w moim filmie. Albo ten fragment "return natychmiast wychodzi z funkcji opuszczając aktualny stos i wraca do kolejnej instrukcji z funkcji która wywołała ową funkcję. Odpowiednik skoków w asemblerze i przywracania ramki stosu. Return może, ale NIE MUSI czegoś zwracać. To co zwraca definiuje deklaracja funkcji co pięknie opuściłeś." Nie było nawet odcinku o funkcjach a ten się czepia :). Hehe, albo te nawiązania do assemblera i stosu. Człowieku to kurs c++. Może sobie odpuścisz oglądanie wideo kursów bo ewidentnie nie są dla ciebie. Już podczas samego oglądania zapominasz co najmniej połowę przekazanych informacji.

@Edit
Ej, pomysł. Może ty jakiś wideo kurs zrobisz co? Tylko wiesz, w twoim stylu nie? Tak, żebyś początkującego przygniótł potokiem technicznego bełkotu o stosach, procesie kompilowania programu. Może przy okazji w 1 odcinku omówisz source code g++ :)? Albo od razu z grubej rury. Source code kernela linuxa? Wszystko w jednym odcinku ofc, tylko żeby przez przypadek od długiego mówienia w gardle Ci nie zaschło bo nikt nie lubi gdy ktoś chrząka, lepiej mówić z chrypą, poświeć się dla widzów :)

0

Jak już wspominasz o typach podstawowych to wypadałoby o wszystkich. Zabrakło wchar_t

0

O tym będzie oddzielny odcinek.

0

W takim razie znasz swoje kursy gorzej ode mnie, bo ja widziałem je w całosci 2 razy i robiłem notatki. Nie jest tak, że czegoś nie dopowiadasz, ale wprowadzasz w błąd. A niedopowiadanie niektórych elementów wprowadza w błąd. Nie wspominasz o funkcjach, ale błędnie tłumaczysz return. Jeżeli nie możesz teraz w pełni wytłumaczyć nie tłumacz bo głupoty pierdzielisz.

Nie zrobię kursu bo nie mam ochoty, na takie coś. Udzielam korepetycji indywidualne, lub w grupach 3 osobowych. Najpierw to powinieneś wytłumaczyć podstawy, programowania, potem troszkę z C, jak chociaż w jaki sposób działa pamięć, a nie wpieprzasz hello world, jak w innych pożal się boże nędznych kursach. Po stylu twoich postów wnioskować można, że nie jesteś profesjonalistą, a wręcz rozgrzanym dzieciakiem. Pochwal się, ile komercyjnych programów napisałeś, i ilu ludzi przeszkoliłeś, z c++ że znasz tak dobrze metody dydaktyki, program nauczania i sam język. EEEE z resztą nie pisz EOT, mam ważniejsze rzeczy do roboty... skoro nawet konstrukcyjnej krytyki nie rozumiesz, a wymieniłem dokładnie błędy i dopisałem komentarze....

BTW - zapomniałeś, jeszcze o kodach specjalnych w ASCII i znakach niewidzialnych.

P.S.

Jeżeli nie chcesz pisać technicznego bełkotu to pisz nagrywaj bajki, albo opowiadania dla dzieci, a nie materiały o programowaniu komputera,

EDYTA :

Film 3 , 2min 50sec.

Poza tym C i C++ nie są to prawdziwe jezyki wysokiego poziomy, i pisząc w nich należy wiedzieć minimum o działaniu komputera, a jak nie wiesz jak działa stos i jak funkcja ma przydzielaną pamięć to potem wychodzą kwiatki. Deus kiedyś wkleił tutaj parę fajnych kodów w c++ co demonstrują jaki bajzel może zrobić nieznajomość stosu. Jak chcesz pisać totalnie abstrakcyjnie to pisz w C#, Javie, czy Haskelu lub innym zarządzanym języku.

0

zastanawiam się nad tematyką kolejnych odcinków...

0
lukas_gab napisał(a)

W takim razie znasz swoje kursy gorzej ode mnie, bo ja widziałem je w całosci 2 razy i robiłem notatki. Nie jest tak, że czegoś nie dopowiadasz, ale wprowadzasz w błąd. A niedopowiadanie niektórych elementów wprowadza w błąd. Nie wspominasz o funkcjach, ale błędnie tłumaczysz return. Jeżeli nie możesz teraz w pełni wytłumaczyć nie tłumacz bo głupoty pierdzielisz.

Nie zrobię kursu bo nie mam ochoty, na takie coś. Udzielam korepetycji indywidualne, lub w grupach 3 osobowych. Najpierw to powinieneś wytłumaczyć podstawy, programowania, potem troszkę z C, jak chociaż w jaki sposób działa pamięć, a nie wpieprzasz hello world, jak w innych pożal się boże nędznych kursach. Po stylu twoich postów wnioskować można, że nie jesteś profesjonalistą, a wręcz rozgrzanym dzieciakiem. Pochwal się, ile komercyjnych programów napisałeś, i ilu ludzi przeszkoliłeś, z c++ że znasz tak dobrze metody dydaktyki, program nauczania i sam język. EEEE z resztą nie pisz EOT, mam ważniejsze rzeczy do roboty... skoro nawet konstrukcyjnej krytyki nie rozumiesz, a wymieniłem dokładnie błędy i dopisałem komentarze....

BTW - zapomniałeś, jeszcze o kodach specjalnych w ASCII i znakach niewidzialnych.

P.S.

Jeżeli nie chcesz pisać technicznego bełkotu to pisz nagrywaj bajki, albo opowiadania dla dzieci, a nie materiały o programowaniu komputera,

No i kolejny zabawny komentarz w twoim wykonaniu :)

Nie jest tak, że czegoś nie dopowiadasz, ale wprowadzasz w błąd. A niedopowiadanie niektórych elementów wprowadza w błąd.

To dobrze, tylko sam piszesz, że nie jest tak, żebym czegoś nie dopowiedział ;)

Pochwal się, ile komercyjnych programów napisałeś, i ilu ludzi przeszkoliłeś, z c++ że znasz tak dobrze metody dydaktyki, program nauczania i sam język.

Również nigdzie nie pisałem, że jestem profesjonalnym programistą. Ale jeżeli jest to wymagane do nagrywania filmów i wrzucania ich na youtuba to bardzo przepraszam. Już zamykam kanał i zwijam się. Miejsce zostawiam tobie, profesjonalisto :)

Najpierw to powinieneś wytłumaczyć podstawy, programowania, potem troszkę z C, jak chociaż w jaki sposób działa pamięć, a nie wpieprzasz hello world, jak w innych pożal się boże nędznych kursach.

Może jeszcze troszkę z pascala, Ada, C# a dopiero potem C i w końcu c++? No przecież to kurs czysto c++, ale nigdy nie zaszkodzi nie? Albo mam lepszy pomysł, wpierw omówię dokładnie działanie poszczególnych elementów procesora, potem w jaki sposób komunikuje się on z pamięcią. Potem może troszkę historii z tej dziedziny nauki, co o tym myślisz? Dopiero potem Hello World, nie?

skoro nawet konstrukcyjnej krytyki nie rozumiesz, a wymieniłem dokładnie błędy i dopisałem komentarze

Konstruktywnej krytyki nigdy za wiele, natomiast konstrukcyjnej bym oszczędził :)

Coś mi się wydaje, że ty nie jest programistą tylko komikiem, bardzo dobrze Ci to wychodzi :)

0

Tak ja jestem komikiem zarabiającym na życie programowaniem, a ty mimo, że sam twierdzisz, iż profesjonalistą nie jesteś rzucasz się jak byś wszystkie rozumy zjadł ...Skoro kojarzysz pascala i c, poniważ wydaje ci się takim samym absurdem jak asm i c to nie za dobrze świadczy o tobie.

Konstruktywnej krytyki nigdy za wiele, natomiast konstrukcyjnej bym oszczędził :)

Ostatnio po krytyce bez konstrukcyjnej wypominałeś, że chcesz konkrety bo tak krytykować każdy może ...

Masz racje zwiń się, bo z tym podejściem nic ciekawego z tego nie będzie ....

BTW - działanie cache pomaga pisać w C, ale fakt, to na potem do nauki.

Przepraszam, teraz się już nie wyłamię - eot.

0
lukas_gab napisał(a)

Tak ja jestem komikiem zarabiającym na życie programowaniem, a ty mimo, że sam twierdzisz, iż profesjonalistą nie jesteś rzucasz się jak byś wszystkie rozumy zjadł ...Skoro kojarzysz pascala i c, poniważ wydaje ci się takim samym absurdem jak asm i c to nie za dobrze świadczy o tobie.

Konstruktywnej krytyki nigdy za wiele, natomiast konstrukcyjnej bym oszczędził :)

Ostatnio po krytyce bez konstrukcyjnej wypominałeś, że chcesz konkrety bo tak krytykować każdy może ...

Masz racje zwiń się, bo z tym podejściem nic ciekawego z tego nie będzie ....

BTW - działanie cache pomaga pisać w C, ale fakt, to na potem do nauki.

Przepraszam, teraz się już nie wyłamię - eot.

Dziękuję mistrzu za "konstrukcyjną" krytykę i pozwolenie do zwinięcia się. Już się zwijam ;)

0

Wydaje mi się "kolego autorze", że jednak nie dopuszczasz do siebie żadnej krytyki. Dlaczego reklamujesz swój kanał, oczekujesz oceny, a gdy takową dostajesz (obiektywną i konstruktywną zresztą, bo nikt nie ma tutaj zamiaru ciebie obrazić) to się unosisz oraz ironizujesz? Jesteś dumny z tego co zrobiłeś i wydaje ci się, że jesteś pro... ok, fajnie, że chcesz się podzielić swoją wiedzą z innymi to miło z twojej strony, że myślisz o początkujących i chcesz im ułatwić start w c++, jednak wydaje mi się, że jeszcze troszkę za mało wiesz aby nauczać innych. Pro to nie jesteś, a jeśli nawet to słabo przekazujesz wiedzę. Nikt nie broni ci posiadania i rozwijania swojego kanału, rób tam co chcesz tylko nie oczekuj od programistów troszkę bardziej doświadczonych od ciebie jakiejkolwiek aprobaty skoro twój projekt szczerze mówiąc na nią nie zasługuje :] Nie wiem ile masz lat, jakie doświadczenie ale z twoich wypowiedzi, unoszenia się oraz samej wartości merytorycznej video tutoriali stawiałbym bardziej na gimnazjum ewentualnie pierwszy rok szkoły średniej, a co za tym idzie jesteś troszkę za młody aby znać c++ na tyle dobrze, aby uczyć go innych. Tak naprawdę wiesz mało, bardzo mało i będziesz się o tym przekonywał gdy coraz bardziej będziesz poznawał ten zawiły język. Nauczanie zostaw bardziej doświadczonym bo nie ma nic gorszego niż sytuacja gdy amator uczy amatora, a dlaczego? Wmówisz początkującym pierdoły, złe nawyki, których potem będą mieli problem się pozbyć. Jak uczysz to rób to rzetelnie, sprawdź każde słowo, które przekazujesz i przemyśl czy jesteś w 100% pewien tego co mówisz. Nie wykłada się tematu, którego do końca się nie rozumie samemu. Lepiej uczyć od razu dobrze niż później korygować błędy nauczania.
Poza tym jakie masz plany na później? Jak daleko chcesz zabrnąć z tym viedo tutorialem? Skończysz na pętlach i instrukcjach warunkowych ? Dużo jest kursów i tutorialli w sieci na temat programowania w c++, jednak większość z nich urywa tak naprawdę przy podstawach podstaw i nie ubliżając tobie, wróżę ci niestety tak samo. Oby wróżbita okazał się ze mnie gorszy niż programista.

0

Oczywiście, że przyjmuję krytykę i na krytykę liczę. Ale tą sensowną. Koleś nawet dobrze nie obejrzał i jakieś brednie paple :)

Co do planu kursu. Wszystko mam zaplanowane. W tym momencie renderuję 9 odcinek. A to odcinki na przyszłość.(Aktualnie mam ich nakręconych 18)

Jest to wstępny plan, niektóre odcinki, np o funkcjach są inaczej nakręcone niż było to zaplanowane w planie(zamiast, kilu króciutkich są 2 długie)

I nie wiem wróżbito, czemu miałbym skończyć na instrukcjach warunkowych :)? Być może karty kłamią i tak na prawdę nie znasz moich możliwości ;)

Sciagnięcie IDE
Typy danych
Budowa Programu
Zmienne
Lancuch Liter
Pobieranie danych od uzytkownika
Prosty Kalkulator
If If Else Else if
Switch
Petla while Petla do while
Petla for
Stałe
Operatory Przypisania
Operatory Logiczne i Porównania
Operator inkrementacji i dekrementacji.
Wstęp do funkcji. + Prototypy Funkcji.
Return.
Funkcje z parametrami
Domyslne parametry.
Przeciążenie funkcji.
Rekurencja.
Bardziej zaawansowany kalkulator
Konwersja typów.
Operator Referencji
Wskaźniki
Przekazywanie przez wskaźnik.
Przekazywanie przez referencje.
Wektor
Tablica
Tablice wielowymiarowe
Tablica jako parametr w funkcji
Wektor jako parametr w funkcji
Dynamiczna pamięć
Proste struktury
Wskaźniki na struktury
Unie
Enumeracje
Przestrzenie nazw
Aliasy przestrzeni nazw
#OOP
Programowanie Obiektowe
Konstruktor i destruktor
Listy inicjalizujące
Przeciążenie konstruktorów.
Wskaźniki na obiekty
Przeciążenie operatorów
Słowo kluczowe this
Statyczne pola
Zaprzyjaźnione funkcje
Zaprzyjaźnione klasy
Dziedziczenie
Co jest dziedziczone z klasy bazowej
Wielokrotne dziedziczenie
Wskaźniki na klasę bazową
Wirtualne metody
Abstrakcyjne klasy
Dynamiczna identyfikacja typu
#Programowanie generyczne
Szablony funkcji
Szablony klas
Specjalizacja szablonów
Szablony - rozwinięcie
#Wyjątki
Wyjątki
#Pliki
Praca na plikach

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1