Program do gry w Mahjonga

0

Witam właśnie dostałem za zadanie napisanie programu do gry w mahjonga np na takiej stronie http://www.gierkionline.pl/gry/Gry+Logiczne/Shanghai+Dynasty.html Do tej pory mieliśmy programowanie ale szczerze powiedziawszy nie wiem nawet jak się za coś takiego wziąć. Czy mogę prosić o waszą pomoc?

0

Masz napisać program który rozwiązuje planszę w mahjonga czy program który gra w mahjonga na tej stronce? Bo to są dwie zupełnie różne rzeczy. Samo rozwiązywanie planszy to pewnie problem NP i trzeba zrobić jakiś taki rekurencyjny algorytm z jakimis ewentualnymi heurystykami. Ale granie w to na tej stronce to zupelnie inna bajka, bo musiałbyś w jakiś sposób "wczytać" planszę a potem klikać w ramach wykonywania ruchów.

0

A ja mam ważniejsze pytanie. Program ma grać w mahjonga ale w prawdziwego czy te amerykańskie puzzle?

0

Program ma grać w mahjonga na dowolnie wybranej przeze mnie stronie internetowej.

0

No to będziesz miał zabawę...
Screenshot'y ekranu, rozpoznawanie obiektów, odpowiedni ruch myszki...
Jesteś pewien, że nie miałeś napisać programu, w którym grałoby się w madżonga?

0

Jestem pewien, że mam napisać program który gra w mahjonga, dlatego proszę was o jakąś pomoc jak zacząć bo nie mam pojęcia jak się za to zabrać, a za 2 tygodnie program ma być gotowy

0

Nikt nie może mi dać jakiś wskazówek?

0

Hm, no cóż, dostałeś podpowiedzi. Pierwszy pomysł jaki przychodzi do głowy to ręczne pobieranie grafiki z tego flasha. Możesz robić screenshot danego kawałka ekranu i go parsować odpowiednio. Nie masz prostego projektu, w każdym razie, jeżeli coś takiego dostałeś to prowadzący założył, że programować potrafisz.

0

jeśli ma to działać na dowolnej stronie internetowej to możesz się od razu poddać.

0

Nie na dowolnej tylko na jednej wybranej.

0

Moim zdaniem nie ma szans. Sam algorytm do rozwiązywania może przysporzyć problemów, o ile nie pójdziesz na zwykłego rekurencyjnego brute-force. A nawet jeśli to OCR żeby rozpoznać co jest na planszy a potem symulacja kliknięć? Może i da się to zrobić w 2 tygodnie, ale musiałbyś sie na tym bardzo dobrze znać i klepać non-stop.

0

wydaje mi się że łatwiejszą drogą byłoby grzebanie w pamięci jednej wybranej przeglądarki, jednakże podejrzewam że 95% czasu spędzisz na odczyt stanu gry wraz z symulacją ruchów, a jedynie 5% na samo pisanie algorytmu rozwiązującego. Wg mnie źle zrozumiałeś polecenie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1