Witam
Chciałem zrobić spektrogram tak aby mógł obsłużyć dowolną liczbę danych w dziedzinie częstotliwości (np do 50tys pkt), a kolejne linie danych będą generowane co 5ms. Zrobiłem to w taki sposób, zę tworzę sobie bitmapę a następnie ładuję ją do tekstury i wyświetlam. Problem w tym że działa to bardzo wolno i zajmuje 100% procesora. Wiążą się z tym moje pytania:
- Czy to podejście z bitmapą jest ok, czy OGL oferuje jakieś inne mechanizmy o których jeszcze nic nie wiem bo dopiero zaczynam uczyć sie OGLa?
- Czy obecnie tekstury muszą być koniecznie rozmiarów potęgi liczby 2, czy może już się coś zmieniło( karta na której testuje spektrogram ma już ok 8lat i wszystko działa nawet gdy rozmiary nie są potęgą 2)
- Czy można jakoś przyśpieszyć generację i wyświetlanie tekstur bez korzystania z VBO?(bo wykorzystuję listy wyświetlania i wyświetlanie tablic)