odzyskanie w obsludze zdarzenia rzeczywistego elementu

0

zalozmy ze mamy tablice przyciskow i chcemy po jego kliknieciu zmodyfikowac dany przycisk ?

void MyFrame::Clicked(wxCommandEvent& e)
{
  jak tu miec dostep do buttona o indeksach takich jak ten klikniety w programie ?

	
}

 

pilne to dla mnie, z gory dzieki za info

oczywiscie chodzi mi o bilbioteke wxWidgets

0
 wxButton *k = reinterpret_cast<wxButton*>(e.GetEventObject());

to odzyska buttona, ale ja chce znac indeksy tego elementu w dwuwymiarowej tablicy buttonow

0

to Twoja tablica? jakjuz masz wskaznik, to poszukaj go sobie w niej,w tablicy pewnie tez masz wskanizki..
jak jest to tablica 2-d, to toż to raptem cale dwie pętle, trzy linijki łącznie. jak nie chcesz recznie, jest jeszcze std::find, ale tym Ci wyjdzie linijek wiecej paradoksalnie..

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1