Czy w ogóle da się jakoś przechowywać funkcje inline w osobnych plikach .cpp (tzn osobno kompilowanych)? Chodzi mi o deklarację w pliku .h includeowanym wszędzie gdzie potrzeba, ale definicja tylko w jednym pliku, który już nie jest nigdzie includeowany - czyli scenariusz podobny jak przy definiowaniu funkcji w klasach. Jest to gdzieś praktykowane, a może to jest bez sensu?
0
0
inline czyli rozwijana w miejscu wywołania. Aby ją odpowiednio rozwinąć (w miejscu wywołania) trzeba mieć jej źródło a nie skompilowany kod. Więc prosta logika wskazuje że tak się nie da. No chyba że przekompilowanie jak w WC stdafx.h lub tdx w Bolrandzie itp.
0
inline
to taka alternatywa do #define
i obu się nie da przenieść do innego pliku bo muszą być już znane w momencie kompilacji bo są "inline".
0
Gdy szukałem info o tym na necie to znalazłem info mówiące o kompilacji wieloprzebiegowej, w której jest to jakoś rozwiązane. Tylko czy to w ogóle ktoś stosuje? :p