Mam zadeklarowane kilka vectorów vec1,vec2... każdy vector obsługiwany jest przez oddzielny while. Problem w tym, że przy każdym kolejnym whilu (drugim, trzecim...) program wyrzuca błąd segmention foult (core dumped) gdyby był tylko jeden while program by działała, tzn coś tam robił i nie przerywał swojej pracy bo do poprawnego działania muszą być wszystkie pętle jest ich kilka oto fragment:
while((vec1[q].v==vec1[q+1].v)&&(q<(f=vec1.size()-1))){
s=q+1;
while((vec1[s].v=vec1[s-1].v)&&(s<(f=vec1.size()))){
t=0;
if((vec1[q].x<vec1[s].x)&&(vec1[q].z>=vec1[s].z)) p=vec1[s];
else if((vec1[q].x>vec1[s].x)&&(vec1[s].z>=vec1[q].z)) p=vec1[q];
else t++;
f=vec.size();
for(int h=0;h<f;h++)
if((vec[h].x==p.x)&&(vec[h].y==p.y)) t++;
if(t==0) vec.push_back(p);
s++;
}
q++;
}
q=0;
while((vec2[q].v==vec2[q+1].v)&&(q<(f=vec2.size()-1))){
s=q+1;
while((vec2[s].v=vec2[s-1].v)&&(s<(f=vec2.size()))){
t=0;
if((vec2[q].x<vec2[s].x)&&(vec2[q].z>=vec2[s].z)) p=vec2[s];
else if((vec2[q].x>vec2[s].x)&&(vec2[s].z>=vec2[q].z)) p=vec2[q];
else t++;
f=vec.size();
for(int h=0;h<f;h++)
if((vec[h].x==p.x)&&(vec[h].y==p.y)) t++;
if(t==0) vec.push_back(p);
s++;
}
q++;
}
Wie ktoś może o co chodzi?