Wątek zablokowany 2011-04-27 13:34 przez madmike.

OpenGL // kula

0

Witam wszystkich,

Czy jest ktoś w stanie napisać for'y dla kodu na kule (nie kwadrygi, nie 3dmax, nie blender) ? Do tej pory robiłem na kwadrygach jednak zostałem zmuszony zrobić kule na punktach z sin/cos.

przykładowy kod na walec:

 void walec(void)
{
	GLfloat x,y,kat;
	const GLfloat GL_PI=3.1415f;
	{	
	glBegin(GL_QUAD_STRIP);
		for(kat = 0.0f; kat < (2.0f*GL_PI); kat += (GL_PI/32.0f))
		{				
			x = 0.5f*sin(kat);
			y = 0.5f*cos(kat);
			glVertex3f(x, 1.0, y);
			glVertex3f(x, 0.0, y);
		}
	glEnd();
	}		
}

z góry dzięki za pomoc ;)

0

Ja nie mogłem właśnie znaleźć kodu do kwadryk (tzn robiącego VBO), więc skleciłem sam. Napisane w Javie: http://code.google.com/p/sokoj/source/browse/src/my/sokoban/utils/Sphere.java (musisz sobie sam przerobić).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1