directx - obraz niewidzialny

0

Witam. Skopiowałem i lekko zmodyfikowalem przykład ze strony warsztat.pl lecz obraz się nie pokazuje, a rendering idzie pełną parą. Co może być przyczyną?

        void Render(void)
	{
		d3ddev->Clear(0,NULL,D3DCLEAR_TARGET,D3DCOLOR_XRGB(0,0,0),1.0f,0); 
		d3ddev->BeginScene(); 

		d3ddev->SetSamplerState(0,D3DSAMP_MINFILTER,D3DTEXF_LINEAR); 
		d3ddev->SetSamplerState(0,D3DSAMP_MAGFILTER,D3DTEXF_LINEAR); 
 
		for(DWORD i = 0; i < num_material; i++) 
		{ 
			d3ddev->SetMaterial(&mesh_material[i]); 
			d3ddev->SetTexture(0,mesh_texture[i]); 
 
			mesh->DrawSubset(i); 
		} 
 
		d3ddev->EndScene(); 
		d3ddev->Present(NULL,NULL,NULL,NULL); 
	}


        void LoadObject() 
       { 
	LPD3DXBUFFER buffer; 
	//wczytaj siatkę 
	if(D3DXLoadMeshFromX(L"bed.x",D3DXMESH_SYSTEMMEM,d3ddev,NULL,&buffer,NULL,&num_material, &mesh) == D3D_OK)
	{
		D3DXMATERIAL* cMesh_material = (D3DXMATERIAL*)buffer->GetBufferPointer(); 
		mesh_material = new D3DMATERIAL9[num_material]; 
		mesh_texture = new LPDIRECT3DTEXTURE9[num_material]; 
 
		for (DWORD i = 0; i < num_material; i++) 
		{ 
			//kopiuj materiał 
			mesh_material[i] = cMesh_material[i].MatD3D; 
 
			//ustaw kolor 
			mesh_material[i].Ambient = mesh_material[i].Diffuse;
 
			char chtemp[15];
			wchar_t wctemp[15];
			sprintf(chtemp,"%s","tekstura.bmp");
			mbstowcs(wctemp,chtemp,20);
			if(D3DXCreateTextureFromFile(d3ddev,wctemp,&mesh_texture[i]) == D3D_OK)
			{ 
				Beep(100,100); //<- pomyślnie odtwarza
			}
		}
	}
	buffer->Release(); 
}
 
0

Rifresz. Naprawdę nikt nie wie jak to naprawić?

Screen:
http://iv.pl/images/88979231857965411196.jpg

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1