OpenGL+SDL na Linuksie

0

Witam
Chciałem zacząć kodzić w SDL+OpenGL, uczę się z tutoriala na NeHe, ale już na samym początku mam problem.
Po próbie kompilacji kodu ze strony kompilator zwraca błędy.
Kod - http://nehe.gamedev.net/data/lessons/linuxsdl/lesson02.tar.gz
A to błędy:

main.cpp error: ‘<anonymous>’ has incomplete type
main.cpp error: invalid use of ‘GLvoid’
main.cpp error: ‘<anonymous>’ has incomplete type
main.cpp error: invalid use of ‘GLvoid’
main.cpp: In function ‘int main(int, char**)’:
main.cpp error: too few arguments to function ‘int initGL(<type error="error">)’
main.cpp error: at this point in file
main.cpp error: too few arguments to function ‘int drawGLScene(<type error="error">)’

Czyli ogólnie kompilatorowi przeszkadza GLvoid, co z tym fantem zrobić? ;)

0

A masz zainstalowane paczki developerskie dla OpenGL i SDL? U mnie się skompilowało.

0

Oj z tymi paczkami itp. to miałem trochę zabawy, ale wydawało mi się, że wszystko już mam, wiesz może, co konkretnie miałbym zainstalować?

0

U mnie to jest libsdl-dev oraz libgl1-mesa-dev

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1