Konfigurowanie VS do współpracy z D3D.

0

Witam.
Mam pytanie do was forumowicze. Jak do kompilatora Visual C++ 2010 Express zaladowac biblioteki Directx.
W wersji 2006 dodawalo sie mniejwiecej tak tools>options>Directories.
W wersji 2010 nie ma juz takiej opcji pisze ze trzeba samemu dodac headery (Folder Includes) z wczesniej sciagnietego Microsoft DirectX 9.0 SDK (Summer 2004).
Na internecie znalazlem jakis przykladowy kod na celownik do gry

float ScreenCenterX = 0.0f;
float ScreenCenterY = 0.0f;
bool crosshair = false;
D3DCOLOR redt = D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 );



ScreenCenterX = ( float )pViewport->Width / 2;
ScreenCenterY = ( float )pViewport->Height / 2;


if(crosshair)
{
D3DRECT rec2 = {ScreenCenterX-20, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 20, ScreenCenterY+2};
D3DRECT rec3 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-20, ScreenCenterX+ 2,ScreenCenterY+20};

m_pD3Ddev->Clear(1, &rec2, D3DCLEAR_TARGET,redt, 0, 0);
m_pD3Ddev->Clear(1, &rec3, D3DCLEAR_TARGET,redt, 0, 0);

Lecz niestety skompilowac nie moge. Zdaje mi sie ze wina jest to ze nie zalaczylem poprawnie bilbiotek D3D ,poniewaz podczas kompilacji podkresla mi np. D3DCOLOR_XRGB oraz pViewport.

0

Opcje projektu -> Configuration Properties -> VC++ Directories

Jeśli nie widziało by ci ścieżek od razu wyłożyło by ci się na #include <d3d9.h>

Poza tym mam nadzieję, że dołączasz headery do wersji 9.0, bo po metodzie Clear widać że masz kod pod IDirect3DDevice9
Liczę też, że nie jesteś aż tak nieświadomy, że masz projekt pod ver dx10/11 a wklejasz kod z dx9

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1