Witam.
Mam pytanie do was forumowicze. Jak do kompilatora Visual C++ 2010 Express zaladowac biblioteki Directx.
W wersji 2006 dodawalo sie mniejwiecej tak tools>options>Directories.
W wersji 2010 nie ma juz takiej opcji pisze ze trzeba samemu dodac headery (Folder Includes) z wczesniej sciagnietego Microsoft DirectX 9.0 SDK (Summer 2004).
Na internecie znalazlem jakis przykladowy kod na celownik do gry
float ScreenCenterX = 0.0f;
float ScreenCenterY = 0.0f;
bool crosshair = false;
D3DCOLOR redt = D3DCOLOR_XRGB( 255, 0, 0 );
ScreenCenterX = ( float )pViewport->Width / 2;
ScreenCenterY = ( float )pViewport->Height / 2;
if(crosshair)
{
D3DRECT rec2 = {ScreenCenterX-20, ScreenCenterY, ScreenCenterX+ 20, ScreenCenterY+2};
D3DRECT rec3 = {ScreenCenterX, ScreenCenterY-20, ScreenCenterX+ 2,ScreenCenterY+20};
m_pD3Ddev->Clear(1, &rec2, D3DCLEAR_TARGET,redt, 0, 0);
m_pD3Ddev->Clear(1, &rec3, D3DCLEAR_TARGET,redt, 0, 0);
Lecz niestety skompilowac nie moge. Zdaje mi sie ze wina jest to ze nie zalaczylem poprawnie bilbiotek D3D ,poniewaz podczas kompilacji podkresla mi np. D3DCOLOR_XRGB oraz pViewport.