Przekazanie wartości do kontrolki EDIT

0

Witam. Aplikację piszę w języku C++ w środowisku Visual Studio 2005 i projekt założyłem w MFC. Mam problem z przekazywaniem wartości do kontrolki edit, a właściwie to zupełnie nie wiem jak to zrobić. Korzystam z bibliotek SDK do obsługi kamery ethernetowej. W konstruktorze okna aplikacji tworze obiekt GigEInterface, w którym znajdują się pola oraz metody niezbędne do obsługi kamery. W tym obiekcie miedzy innymi wywoływana jest funkcja z SDK kamery, która nawiązuje połączenie z kamerą i tworzy stream, który na bieżąco pobiera obraz z kamery w osobnym tworzonym przez tą funkcje wątku. Wewnątrz tej funkcji (wątku) uruchamiam timera, aby zliczyć czas działania algorytmu. Czas zapisywany jest w polu tego samego obiektu GigEInterface. Musze na bieżąco wyświetlać czas działania algorytmu w kontrolce edit w oknie aplikacji. Czy ma ktoś jakieś pomysły jak to zrobić? Dodam tylko, że aby wyświetlić coś w kontrolce edit, wartość należy przekazać do zmiennej typu CString powiązanej z kontrolką...

0

Lepiej chyba będzie powiązać tą kontrolkę z obiektem klasy CEdit i wywoływać jego metodę SetWindowText.
Można powiązać z jakimś CString'iem, ale wtedy automatycznie do niej i z niej leci w momencie zamknięcia i otwarcia okna dialogowego, a to raczej nie o to tu chodzi. Przy takim rozwiązaniu musisz wywołać funkcję UpdateData(FALSE) na rzecz okna w którym ta kontrolka się znajduje.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1