Witam.
Nie wiem czy dobry dział, ale chciałem spytać czy ktoś by mógł mi zrobić program do zwalniania czasu np do gier? Bo w internecie nie mogę znaleźć, czy to dużo roboty?
Kontakt:
GG:1508427
Witam.
Nie wiem czy dobry dział, ale chciałem spytać czy ktoś by mógł mi zrobić program do zwalniania czasu np do gier? Bo w internecie nie mogę znaleźć, czy to dużo roboty?
Kontakt:
GG:1508427
mnie też się przyda taki program, bo zawsze brakuje mi czasu na naukę... :P
Zwalniania czasu? Wiesz, w kompie istnieje kilka niezależnych timerów - BIOSowy, taktujący procesor i wreszcie systemowy... Zwolnić czas to nie taka prosta sprawa. Szczególnie w wypadku gier.
olo16 napisał(a)
Zwalniania czasu? Wiesz, w kompie istnieje kilka niezależnych timerów - BIOSowy, taktujący procesor i wreszcie systemowy... Zwolnić czas to nie taka prosta sprawa. Szczególnie w wypadku gier.
Mi chodzi o grę przeglondarkową, gdzie się gra w darta :) takie lotki i trzeba trafić w cel.
Gier przeglądarkowych jest kilka rodzajów:
O ile z javascriptem można próbować coś kombinować, to z flashem trzeba by było naprawdę spowolnić upływ czasu dla całego systemu. To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.
olo16 napisał(a)
To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.
Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.
Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...
deus napisał(a)
olo16 napisał(a)
To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.
Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.
Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...
:) a dał by radę mi ktoś to zrobić?
A ile byłbyś skłonny zapłacić?
deus napisał(a)
A ile byłbyś skłonny zapłacić?
100 zł doładowanie.
Uu... cos bardzo Ci zalezy ;> ;)
[losowa nazwa] napisał(a)
Uu... cos bardzo Ci zalezy ;> ;)
Nom, kto się zleci gg: 1508427.
Bardzo szybko potrzebuje.
Ujmijmy to tak:
deus napisał(a)
olo16 napisał(a)
To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.
Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.
Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...
No dobra, przesadziłem. Ale chyba nie powiesz mi, że to całkiem prosta rzecz... A na pewno stosowanie takich technik nie jest uzasadnione hackowaniem gier przeglądarkowych...
Jeżeli gra jest we Flashu to mamy do czynienia z normalnym VM, kompilującym do kodu natywnego, używającym API systemu itd. Fakt, do prostych rzeczy nie należy, mimo wszystko jest wykonalne. Oczywiście dałoby się to i w 'czystszy' sposób załatwić driverem, ale to jeszcze bardziej skomplikowane.
W sumie przy odrobinie szczęścia dla Flasha powinien starczyć hook na API do timerów, waity i pobieranie czasu + ew. GetProcAddress.
deus napisał(a)
Jeżeli gra jest we Flashu to mamy do czynienia z normalnym VM, kompilującym do kodu natywnego, używającym API systemu itd. Fakt, do prostych rzeczy nie należy, mimo wszystko jest wykonalne. Oczywiście dałoby się to i w 'czystszy' sposób załatwić driverem, ale to jeszcze bardziej skomplikowane.
W sumie przy odrobinie szczęścia dla Flasha powinien starczyć hook na API do timerów, waity i pobieranie czasu + ew. GetProcAddress.
Napisz mi na GG: 1508427.
Powiem co i jak :) ja też jestem z Częstochowy :)