Programik do zwalniania czasu w windows.

0

Witam.

Nie wiem czy dobry dział, ale chciałem spytać czy ktoś by mógł mi zrobić program do zwalniania czasu np do gier? Bo w internecie nie mogę znaleźć, czy to dużo roboty?

Kontakt:
GG:1508427

0

mnie też się przyda taki program, bo zawsze brakuje mi czasu na naukę... :P

0

Zwalniania czasu? Wiesz, w kompie istnieje kilka niezależnych timerów - BIOSowy, taktujący procesor i wreszcie systemowy... Zwolnić czas to nie taka prosta sprawa. Szczególnie w wypadku gier.

0
olo16 napisał(a)

Zwalniania czasu? Wiesz, w kompie istnieje kilka niezależnych timerów - BIOSowy, taktujący procesor i wreszcie systemowy... Zwolnić czas to nie taka prosta sprawa. Szczególnie w wypadku gier.

Mi chodzi o grę przeglondarkową, gdzie się gra w darta :) takie lotki i trzeba trafić w cel.

0

Gier przeglądarkowych jest kilka rodzajów:

  1. MMO napisane w php czy czymś podobnym (a twojego opisu to odpada).
  2. Gry Flashowe.
  3. Gry w Javascript.

O ile z javascriptem można próbować coś kombinować, to z flashem trzeba by było naprawdę spowolnić upływ czasu dla całego systemu. To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.

0
olo16 napisał(a)

To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.

Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.

Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...

0
deus napisał(a)
olo16 napisał(a)

To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.

Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.

Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...

:) a dał by radę mi ktoś to zrobić?

0

A ile byłbyś skłonny zapłacić?

0
deus napisał(a)

A ile byłbyś skłonny zapłacić?

100 zł doładowanie.

0

Uu... cos bardzo Ci zalezy ;> ;)

0
[losowa nazwa] napisał(a)

Uu... cos bardzo Ci zalezy ;> ;)

Nom, kto się zleci gg: 1508427.

Bardzo szybko potrzebuje.

0

Ujmijmy to tak:

  • nie korzystam z komórki;
  • tego się nie da zrobić 'bardzo szybko';
  • szczerze wątpię żeby ktoś się tego za stówę podjął.
0
deus napisał(a)
olo16 napisał(a)

To jest niewykonalne żadnymi normalnymi technikami, i chyba nikt na tym forum nie umiałby czegoś takiego zrobić.

Wykonalne, trzeba tylko mieć odpowiednią widzę o systemie. Microsoftowa biblioteka Detours to jeszcze normalna technika? Starczy żeby dla większości zwykłych programów zrobić odpowiednią translację czasu - od momentu rozpoczęcia spowolnienia wszystkie dodatnie wartości są korygowane.

Co do tego 'nikt' - uważaj żebyś się nie przeliczył...
No dobra, przesadziłem. Ale chyba nie powiesz mi, że to całkiem prosta rzecz... A na pewno stosowanie takich technik nie jest uzasadnione hackowaniem gier przeglądarkowych...

0

Jeżeli gra jest we Flashu to mamy do czynienia z normalnym VM, kompilującym do kodu natywnego, używającym API systemu itd. Fakt, do prostych rzeczy nie należy, mimo wszystko jest wykonalne. Oczywiście dałoby się to i w 'czystszy' sposób załatwić driverem, ale to jeszcze bardziej skomplikowane.

W sumie przy odrobinie szczęścia dla Flasha powinien starczyć hook na API do timerów, waity i pobieranie czasu + ew. GetProcAddress.

0
deus napisał(a)

Jeżeli gra jest we Flashu to mamy do czynienia z normalnym VM, kompilującym do kodu natywnego, używającym API systemu itd. Fakt, do prostych rzeczy nie należy, mimo wszystko jest wykonalne. Oczywiście dałoby się to i w 'czystszy' sposób załatwić driverem, ale to jeszcze bardziej skomplikowane.

W sumie przy odrobinie szczęścia dla Flasha powinien starczyć hook na API do timerów, waity i pobieranie czasu + ew. GetProcAddress.

Napisz mi na GG: 1508427.
Powiem co i jak :) ja też jestem z Częstochowy :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1