Czy wie ktoś może co zrobić, aby nie doszło do wycieku pamięci bo dokumentacja na ten temat milczy.
//tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());
//wgrywamy plik ostatni parametr true, oznacza że nie wczytujemy całego pliku do pamięci.
OutputStreamPtr st(OpenSound(audiodevice, "sound/a.mp3",true));
//nie chcemy by track był zapętlony
st->setRepeat(false);
//odtwarzamy
st->play();
//i znowu chcę wczytać inny plik do pamięci => mam wyciek pamięci (jak ostatni parametr jest true to mniejszy, jak false to dość duży wyciek
st=OpenSound(audiodevice, "sound/a.mp3",true);
Przypuszczam, że goście co tworzyli tą bibliotekę mogli olać wycieki, bo nie widzę w dokumentacji żadnej metody, którą można by dać przed ponownym wywołaniem funkcji OpenSound typu st->ZamknijIWywalZpamieciPlik(audiodevice,"sound/a.mp3");