Biblioteka audiere - problem z wyciekiem pamięci

0

Czy wie ktoś może co zrobić, aby nie doszło do wycieku pamięci bo dokumentacja na ten temat milczy.

 //tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia
    AudioDevicePtr audiodevice(OpenDevice());

    //wgrywamy plik ostatni parametr true, oznacza że nie wczytujemy całego pliku do pamięci.
    OutputStreamPtr st(OpenSound(audiodevice, "sound/a.mp3",true));

   //nie chcemy by track był zapętlony
    st->setRepeat(false);
    //odtwarzamy
    st->play();

   //i znowu chcę wczytać inny plik do pamięci => mam wyciek pamięci (jak ostatni parametr jest true to mniejszy, jak false to dość duży wyciek
   st=OpenSound(audiodevice, "sound/a.mp3",true);

Przypuszczam, że goście co tworzyli tą bibliotekę mogli olać wycieki, bo nie widzę w dokumentacji żadnej metody, którą można by dać przed ponownym wywołaniem funkcji OpenSound typu st->ZamknijIWywalZpamieciPlik(audiodevice,"sound/a.mp3");

0

Oczywiście nie chodzi w powyższym też o to, że odtwarzam nowy dźwięk gdy poprzedni gra, bo jak dam
while(st->isPlaying())
Sleep(10);
przed linijką OpenSound to też dochodzi do tak samo dużego wycieku. Czyli wygląda na to, że brak jest metody w klasie audiere odpowiedzialnej za zwalnianie pamięci, którą zajął poprzedni plik:(

0

Temat można wywalić. Biblioteka audiere powoduje wycieki pamięci, chcąc jej używać należy redefiniować operator przypisania!!!

0

Przecież to prokjekt martwy od ponad 4 lat...gratuluję wyboru

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0