Witam,
Uczę się ostatnio Open Gl z strony http://nehe.gamedev.net/lesson.asp?index=02. Wszystko pięknie mi działało do momentu aż dotarłem do tematu tekstur. Nawet przykładowy programie zacina się i nic nie wyświetla.
Czy ktoś potrafi mi powiedzieć o co chodzi?
Używam Windowsa 7 i kompilatora devC++.
To jest forum dla programistow a nie dla wróżek, więc może mógłbyś podać więcej szczegółów???
Jakie szczegóły mam podać?
Wszystkie potrzebne pliki nagłówkowe zamieściłem w projekcie. Nawet do linkowałem pliki *.lib. Kompiluje się normalnie. Po uruchomieniu pojawia się biały ekran i win zgłasza ze program nie odpowiada.
Kod programu jest ściągnięty z NEHE (http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=06) i absolutnie NIC z nim nie robiłem. Poprzednie tutoriale działały bez zarzutu, a jakiekolwiek próby odpalenia programu z teksturą kończą się fiaskiem.
Po pierwsze zmień środowisko - VC++ express jest darmowy.
Po drugie, sprawdź gdzie umieściłeś plik z bitmapą i jaką ścieżkę podałeś(najlepiej wklej pełną ścieżkę do kodu) - bo niemożność jej załadowania jest prawdopodobnie przyczyną błędu.