Witam
Próbuje napisać prosty algorytm dla kompa w kolko i krzyzyk polegający ze sprawdza sie cała plansze gry i jesli znajdze swoj znak albo przeciwnika to probuje wstawic (z prawej lewej góra itp) gdzie bedzie wolne, a jesli jest zajete sawia o +2 pol z boku , zamiesze to co napisałem i licze ze ktos pomoże , z gory thx
void poziom2(int x, int y){
for(x=0; x<wymiar; x++){
for(y=0; y<wymiar; y++){
if (p[x][y]->postawkrzyzyk() || p[x][y]->postawkolko())
{
for(int i=x+1;i<wymiar;i++){
while(p[i][y]->postawkrzyzyk() || p[i][y]->postawkolko())
{
i++;
delete p[x][y];
p[i][y]=new Kolko;
}
break;
}
}
}
}
}
na razie wersja tylko za stawia do dolu, ale jak to ebdziue dzialac to reszta pójdzie