Mam sobie mape google 2304x2304 pobraną na komputer i chcę aby w moim programie gdy latam myszką po tej mapie pokazywały mi się prawidłowe współrzędne więc:
przeliczam sobie po ludzku ile mi wypada stopni i minut na jeden piksel wszystko jest prawie pięknie po długość działa bardzo dobrze do 6-ego miejsca po przecinku zgodność z google maps, a szerokość działa źle. Szukalem w internecie piszą, że trzeba z funkcji trygonometrycznych korzystać próbowałem i to samo. Więc mam prośbę do Was jakbyście mogli mi znaleźć odpowiedni przelicznik po y. Zamieszczam filmik jak to wygląda.
http://www.sendspace.com/file/yec0as
0
0
p.s wiem, że współrzędne przez 'rz' zmienię jak się uporam z szerokością
0
A czy to nie jest jakas stala wartosc ? Typu: dodasz przy rysowaniu do wsp. Y wartosc 40 px i bedzie git ?
0
Życie byłoby prostsze gdybyśmy używali odpowiednich map.
Tylko kłopot jest taki, że byłyby to dziwne mapy.
Kółka na poniższej mapie mają w terenie równe pola, Grenlandia jak Afryka. :-)
0
Sposób przeliczania zależy od użytego odwzorowania mapy — jest ich fafnaście rodzai, każdy inaczej powykrzywiany. „stała wartość” to będzie tylko na globusie. Płaska mapa musi być rozpłaszczona — pokazane wyżej odwzorowanie jest jednym z gorszych.