[Visual C++/ OpenGL] użycie net framework class library

0

Witam!
Mam techniczne pytanko: Czy da się do programów openglowych robionych w Visual 32 w Win32 Project takich jak np te pokazywane na kursach u NeHe http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=07 dołączyć w jakiś sposób net framework class library.
Chodzi mi o to żebym mógł używać wszystkich dobrodziejstw z tego płynacych... np klasy System.Drawings.Bitmap itd...
Jeżeli nie ma takiej możliwości to w jaki sposób połączyć opengl z net framework w visual c++ - ale z góry wykluczam możliwość użycia windows forms appliaction + openglowy native window...

0

Coś się plączesz. Chcesz Frameworka, ale go nie chcesz. To jak to jest?

0

No masz racje. To jak połączyć opengla w visual c++ z frameworkiem - oprócz native windowa...
Coś jak c-sharpowa klasa openGL z bibliotek z tej strony: http://csgl.sourceforge.net/

0

Przecież właśnie sobie odpowiedziałeś. Nawet linka dałeś...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1