C++ i Allegro - problem z BLIT i DRAWSPRITE

0

Hej!
Uczę się dopiero C++ oraz allegro, i wszystko dobrze, ale gdy uruchamiam poniższy
program, wywala mnie do windowsa:

#include <allegro.h> 
int main() 
{ 
  allegro_init(); 
  install_keyboard(); 
  set_color_depth(32); 
  set_gfx_mode(GFX_AUTODETECT,1024,768,0,0); 
  set_palette(default_palette); 
  clear_to_color(screen, makecol(0,150,0)); 
    
  BITMAP *logo = NULL;
  logo = load_bmp("data\gfx\logo.bmp",default_palette); 
  
  rectfill(screen, 0, 668, 1024, 768, makecol(100,70,40)); 
  textout_ex(screen,font,"Witaj!",20,20 ,makecol(50,50,50),-1); 
 // blit(logo, screen, 0,0, 200,75, logo->w, logo->h); 
  draw_sprite(screen, logo, 100, 100);
  
  readkey();
   
  destroy_bitmap(logo);
  
  allegro_exit(); 
  return 0; 
} 
END_OF_MAIN();

dzieję się to niezależnie czy użyje blit, czy draw_sprite.
Co robię źle? Z góry dzięki.

0

Już wiem :D jeśli komuś by się miało to przydać to powinno być / zamiast
logo = load_bmp("data/gfx/logo.bmp",default_palette);

0
sss napisał(a)

Już wiem :D jeśli komuś by się miało to przydać to powinno być / zamiast
logo = load_bmp("data/gfx/logo.bmp",default_palette);

gdybyśmy czytali warningi kompilatora... ;-)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1