Witam. Pisze dosyć rozbudowany program (jako projekt na studiach) w c++ i jak do tej pory dawałem rade przeczesując pomoce w necie, tak teraz nie mogę znaleźć pomocy...
Otóż w pewnej funkcji1 zadeklarowałem i używałem struktury. Teraz tej samej (wypełnionej już danymi) struktury muszę użyć w funkcji2. Jak to zrobić?
void Func1()
{
struct pliki_s
{ CString sciezka;
float proc;
int SelInd;
};
...
pliki_s* files = new pliki_s[ile_plikow];
...
}
void Func2()
{
//odwolanie do ww. "files"
files[x].sciezka... //i tutaj wywala wiadomo blad, ze nie wie co to "files"
}
Wrzuciłem więc deklarację struktury jako globalna, ale to mi nic nie daje, bo "files" jest tworzone dopiero w Func1 więc wiadomo, ze "files" i tak nie będzie widoczne w Func2... Więc pomyślałem, ze spróbuje zainicjować "files" tuż za definicją struktury, ale bez info o liczbie obiektó "ile_plików":
struct pliki_s
{ CString sciezka;
float proc;
int SelInd;
};
pliki_s* files = new pliki_s;
Program kompiluje się bez błędów, ale w trakcie działania wywala się :/ Tak więc jak zrobić żebym miał łatwy dostęp w Func2 do danych ze struktury z Func1?