Witam mam problem z funkcją SendInput(...)
funkcja wygląda tak:
#define _WIN32_WINNT 0x0403
#define WINVER 0x0410
#include <windows.h> // Header File For Windows
...
case WM_LBUTTONDOWN:
{
mouseMove();
break;
}
...
void mouseMove(){
unsigned long xx=100;
INPUT Klik;
ZeroMemory (&Klik, sizeof(INPUT));
Klik.type = INPUT_MOUSE;
Klik.mi.dx = 100;
Klik.mi.dwFlags = MOUSEEVENTF_MOVE;
SendInput (1, &Klik, sizeof(INPUT)); // generujemy zdarzenie
}
z tego co się dowiedziałem powinno przesunąć to kursor myszy o 100 pixeli w prawo
niestety u mnie przesuwa o inną ilość (np 200 i cos)
przy innych wartościach także działa różnie (np przy 5 przesuwa o 5 ale przy 10 juz o 14 itd)
jest to aplikacja OGL potrzebuję tego do wyśrodkowania kursora w okienku
jeśli ktoś mógłby wyjaśnić co robię źle to byłbym wdzięczny