[OpenGL] glReadPixels

0

Witam,
Mam następujący problem - chcialbym za pomocą instrukcji glReadPixels skopiować do bitmapy zawartość okna aplikacji OpenGL. W przypadku gdy sam utworzylem okno (glutCreateWindow) to nie ma problemu z wykonaniem takiej operacji. Problem pojawia się gdy chcę użyć tego rozwiązania do skopiowanie zawartości innego okna (np. gry, czy innej aplikacji wykorzystującej OpenGL).

Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś napisal mi w jaki sposob odwolać się do innego okna, w celu zastosowania glReadPixels.

0

Nie znam się specjalnie na OpenGL, ale czy nie wystarczy utworzyć nowy kontekst urządzenia dla docelowego okna a potem juz pracowac na nim jak na swoim ?

HWND hwnd = FindWindow("nazwa okna", NULL);
HDC hDC = GetDC(hwnd);

Coś takiego ? ;>

0
Rezor napisał(a)

Nie znam się specjalnie na OpenGL, ale czy nie wystarczy utworzyć nowy kontekst urządzenia dla docelowego okna a potem juz pracowac na nim jak na swoim ?

HWND hwnd = FindWindow("nazwa okna", NULL);
HDC hDC = GetDC(hwnd);

Coś takiego ? ;>

co innego

0

Musisz założyć hooka na OpenGl chłopcze...

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1