OpenGL aktualizowanie napisu

0

witam serdecznie mam pytanko... pisze mala aplikacje w openGL... probuje aktualizowac napis po nacisnieciu klawisza ale za bardzo mi to nie wychodzi.... ;/
wyswietla mi sie tylko poczatkowy napis (jak raz nacisne F5)....

skorzystalem z tej funkcji:
void DrawString (GLfloat x_, GLfloat y_, char *string)
{
// położenie napisu
glRasterPos2f (x_,y_);

// wyświetlenie napisu
int len = strlen (string);
for (int i = 0; i < len; i++)
    glutBitmapCharacter (GLUT_BITMAP_9_BY_15,string [i]);

}

do konwersji z napisu do liczby uzylem
char napis [10]=" ";
int naboje = 15;
stringstream bufor;

//czesc kodu z funkcji keyPress:
case GLUT_KEY_F5: {
if(naboje>0){
kat_pistolet=10.0;
bufor<<naboje;
bufor>>napis;
naboje-=1;
}
display();
}break;

0

a spróbuj wrzucić stringstreama lokalnie:

case GLUT_KEY_F5: {
                      if(naboje>0)
                      {
                      kat_pistolet=10.0;
                      std::stringstream bufor;
                      bufor<<naboje;
                      bufor>>napis;
                      naboje-=1;
                      }
                      display();
                      }break; 
0

dzieki wielkie za pomoc <duze piwo="piwo"> hehe !! :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1