Witam pisze w sprawie problemu z tablicami dynamicznymi. Sytuacja wygląda tak:
mam funkcję przed mainem typu wektor. Wektor jest zadeklarowany jako klasa
class wektor{
private:
public:
double liczba;
int wartosc;
};
wektor iloczyn(wektor *A, wektor *B){
int x=rozmiar(A); // tutaj podaje wymiar wektora który powstaje z iloczynu
wektor *Z;
Z = new wektor[x];
for(int i=0; i<x; i++){
if(A[i].liczba<B[i].liczba) {
Z[i].liczba = A[i].liczba;
Z[i].wartosc = 1;
}
else {
Z[i].liczba = B[i].liczba;
Z[i].wartosc = 1;
}
}
return *Z;
};
i teraz w mainie używam tej funkcji i chce wyświetlić iloczyn tych dwóch wektorów:
wektor *C; //tworze nowy wektor
C = new wektor[10]; // wartość 10 jest const zeby nie dodawac tu wiecej kodu
*C = iloczyn(A,B); // wskaznik wektora ma wskazywać wektor powstały z iloczyni
potem drukuje ten wektor
for(int i=0; i<10; i++){
cout << C[i].wartosc ;
cout << " ";
cout << C[i].liczba <<endl;
};
i drukuje sie tylko pierwsza współrzędna wektora tj C[1] a reszta to zera (tj puste miejsca w pamięci)
nie potrafie sobie poradzić z tym przekazywaniem wskaźnika z funkcji tak aby za pomocą funkcji działać na wektorach, co jest bardzo potrzebne w moim projekcie.
Będe bardzo wdzięczny za pomoc