Witam,
Mam do napisania dla kolegi gre kolko i krzyzyk. Plansza ma miec rozmiar 5x5(zasady takie sam, tyle ze do wygrania potrzeba 5, a nie 3 sasiadujacych ze soba tych samych znakow) Probowalem uzyc funkcji minmax, ale mam problem z tym. Znalazlem w necie kolko i krzyzyk na 3, korzystajace z tej funkcji(http://edu.i-lo.tarnow.pl/inf/utils/002_roz/p012.php). Probowalem przystosowac ten algorytm do wersji 5x5, ale nie wiem dlaczego aplikacja wpada w nieskonczona petle podczas wywolanie rekurencyjnego funkcji minimax. W algotymie poprawilem zasade wygrywania i zwiekszylem wielkosc planszy. Nie wrzucam tutaj mojego kodu, poniewaz ma to byc na zaliczenie. Prosze o podpowiedz czy da sie ten algorytm przystosowac do wersji 5 na 5. Jesli nie to jaki algorytm uzyc i jesli mozna prosze o jakis przyklad.W ostatecznosci zrobie to na if'ach, ale to zadne rozwiazanie