Teoria, C++

0

Potrzebuje a nie mogę znaleźć odpowiedź na następujące pytania teoretyczne:
Metoda przesłaniania a metoda przeciążania.
Jakie są typy CATCH?
Jak się tworzy nowe obiekty?

o tego CATCH-a chodzi że mam takie coś :
"typy throwable oraz definiowane przez użytkownika poprzez operator "throw" "
Może ktoś to rozwinąć :) chodzi mi tylko o teorie :)

a Tworzenie obiektów chodzi mi o
Statyczne i Dynamiczne

0

więc poszukaj w necie informacji na temat wyjątków (exceptions) w c++

0

Metoda przeciążona (overloaded) - metoda, a w zasadzie kilka metod, o takiej samej nazwie, w tej samej klasie lecz innych listach argumentów.
Metoda przesłonięta (overridden) - (ew. czysto) wirtualna metoda której definicja znajduje się i w bazie i w klasie pochodnej, ale ta druga implementuje ją ponownie.
Statyczne tworzenie:

int i;

dynamiczne:

int* i = new int;
//...
delete i;

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1