[WINAPI?] Rysowanie na odswieżonym obrazie gry

0

Witam.
Powiedzmy chcę aby na ekranie gry wyświetlała się kreska za pomocą funkcji LineTo. Jednak obraz gry to przeważnie około 100 fps. Próbowałem takiego sposobu: przechwytywałem HWND okna gry, i rysowałem na nim kreske powiedzmy co 10 ms, albo pętlą nieskończoną, jednak ten sposób jest bez sensu - przeciąża procesor i kreska miga ( nie nadąża z wyświetlaniem - obraz gry za szybko się odświeża).

Jak to można zrobić inaczej?

Z góry dziękuje.

Pozdrawiam.

0

HAHA :-D
Nie wiem czym dobrze zrozumiałem, próbujesz rysować kreskę na ekranie typowej gry 3D z fps'em minimum rzędu kilku dziesięciu klatek?

Ty używasz LineTo, która należy do biblioteki GDI, jest to standardowa biblioteka graficzna, raczej przeznaczona do grafiki statycznej, w tej bibliotece, nawet na dobrym sprzęcie uzyskanie kilku klatek na sekundę będzie nie lada wyczynem dla GDI

Gry pisze się przy użyciu Direct3D/OpenGL, te API są do rysowania skomplikowanych scen z dużymi szybkościami...

Sam widzisz że rysowanie po takim ekranie przez GDI nie ma sensu...
Kiedyś widziałem coś na temat przejęcia obiektu COM innej aplikacji,

0

Jeśli jesteś w stanie sobie poradzić, to będziesz wiedział, co z tym zrobić:
http://www.codeproject.com/KB/system/Hooking_DirectX_COM.aspx

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1