Problem z VertexBufferem pod directx9; c++

0

Witam. Bylbym wdzieczny gdyby ktos moglby powiedziec mi w jaki sposob odczytac wspolrzedne wierzcholkow z VertexBuffer'a. Znalazlem na necie rozwiazanie jedynie pod c# na stronie: http://ccnarchive.christiandevs.com/thread.php?f=GameProgrammingAndDevelopmentTools&t=000121

Jednak tu mamy obiekt typu graphicStream, zas przy uzyciu metody lock na vertexBufferze mozna wyciagnac jedynie wskaznik do pamieci, gdzie owe wspolrzedne wierzcholkow sie znajduja (tak przynajmniej zrozumialem tekst z msdn: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205917(VS.85).aspx).

Wszedzie na necie jest napisane wylacznie jak dokonac zapisu w VertexBufferze natomiast nigdzie nie potrafie znalezc informacji jak odczytac zawartosc (dokladnie tylko wspolrzedne siatki wierzcholkow) VertexBuffera.

Z gory dziekuje za jakakolwiek wskazowke.

M_F_X

0

zapewne pisza zeby dokonac zapisu do VB funkcja memcpy

void * memcpy ( void * destination, const void * source, size_t num );

jak juz wyciagniesz wskaznik gdzie to masz to
(IMO) wystarczy zamienic dest z source. Tzn. nie kopiujesz do Vertex bufora tylko z niego
do swojego.
Co prawda, nie sprawdzałem tego rozwiazania wiec moge sie mylic.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1