Witam. Bylbym wdzieczny gdyby ktos moglby powiedziec mi w jaki sposob odczytac wspolrzedne wierzcholkow z VertexBuffer'a. Znalazlem na necie rozwiazanie jedynie pod c# na stronie: http://ccnarchive.christiandevs.com/thread.php?f=GameProgrammingAndDevelopmentTools&t=000121
Jednak tu mamy obiekt typu graphicStream, zas przy uzyciu metody lock na vertexBufferze mozna wyciagnac jedynie wskaznik do pamieci, gdzie owe wspolrzedne wierzcholkow sie znajduja (tak przynajmniej zrozumialem tekst z msdn: http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb205917(VS.85).aspx).
Wszedzie na necie jest napisane wylacznie jak dokonac zapisu w VertexBufferze natomiast nigdzie nie potrafie znalezc informacji jak odczytac zawartosc (dokladnie tylko wspolrzedne siatki wierzcholkow) VertexBuffera.
Z gory dziekuje za jakakolwiek wskazowke.
M_F_X