[linker + mingw] serializacja problem z kompilacja bibloteki

0

Witam.
Proboje skompilowac bibloteke boost::serialization,
bjam wypluwa mi ze platforma nie wspiera wide charow...
Nie mam pojecia co z tym zrobic, w google wyskakuja jakies same abstrakcyjne rzeczy...

...failed gcc.link.dll bin.v2\libs\serialization\build\gcc-mingw-3.4.5\release\threading-multi\boost_serialization-mgw34-mt-1_35.lib bin.v2\libs\serialization\build\gcc-
mingw-3.4.5\release\threading-multi\boost_serialization-mgw34-mt-1_35.dll...
...removing bin.v2\libs\serialization\build\gcc-mingw-3.4.5\release\threading-multi\boost_serialization-mgw34-mt-1_35.lib
gcc.compile.c++ bin.v2\libs\serialization\build\gcc-mingw-3.4.5\release\threading-multi\basic_text_wiprimitive.o
libs\serialization\src\basic_text_wiprimitive.cpp2: #error "wide char i/o not supported on this platform"

Platworma:
pentium core2duo windows XP service pack 2,
mingw-3.4.5

dzieki za ewentualna pomoc

0

libs\serialization\src\basic_text_wiprimitive.cpp2: #error "wide char i/o not supported on this platform"

a czy to czasem nie jest błąd rzucony dyrektywą #error
sprawdź to, o ile to to, to masz w logu plik i miejsce w którym error wystąpił

jeśli tak, to znaczy, że i/o w unikodzie nie obsługiwane :>

0

ano.. warto poczytac informacje dolaczane w plikach tekstowych z dana biblioteka.. z tego co pamietam (acz moge pamietac zle) to boost::serialization mialo 'issues'y z mingw - wlasnie takie jak 'wide I/O not supported' i .. tyle. nie poradzisz chyba ze sam napiszesz albo znajdziesz ze ktos napisal i zapomnial wyslac boostowi..

0
crayze napisał(a)

libs\serialization\src\basic_text_wiprimitive.cpp2: #error "wide char i/o not supported on this platform"

a czy to czasem nie jest błąd rzucony dyrektywą #error
sprawdź to, o ile to to, to masz w logu plik i miejsce w którym error wystąpił

jeśli tak, to znaczy, że i/o w unikodzie nie obsługiwane :>

Tzn. to nie byl jedyny blad...bylo tego baaardzo duzo...
W kazdym razie jesli kogos interesuje , problem rozwiazany z pomoca ziomka z gamedev.pl,
ktoremu jestem wdzieczny, bo rozwiazywal problem ze mana rownolegle...

A wiec,
-dozucenie STLPort nie pomoglo....
-wywalenie z pliku bjam'a wszystkiego co dotyczylo "wide" prawie pomoglo,
- decydujacym krokiem bylo wywalenie z pliku bjam'a kompilacji "codecvt_null"

I to na tyle.
Serializacja pod mingw dziala, dll'ki i lib'sy zostaly stworzone.

pzdr

0

Czy jest gdzies moze do pobrania nieoficjalna skompilowana wersja boosta dla Visual C++?

A moze bo tak znalazl sie ktos mily i wrzucil na jakies RapidShare (za wirtualne [browar] ). Bylbym bardzo wdzieczny...

0

hym.. a nie ma prekompilowanych binarek przypadkiem dostepnychna samej stronie boost'a? pamietam ze kiedys taka paczke sciagalem od nich, tyle ze to bylo ze 3 wersje boosta temu

0

Nie bardzo widze... albo zle patrze, ale sa tylko źródła

0

quetzalcoatl'owi zapewno chodzi o:
http://www.boostpro.com/products/free
Ale BoostPro Computing nie udostępnia boosta 1.36.0 niestety, albo i ja źle patrzę.

0

No wlasnie... jest tylko 1.35... no coz lepszy rydz niz nic... swoja droga dziwne, tylko ~200 k?

0

tak, chodzilo mi o to. 200k z tego co pamietam to jest downloader ktory sciagnie reszte

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1