c++, wxWidgets przenoszenie

0

Mam program C++ z wykorzystaniem biblioteki wxWidgets, który - powstały z pomocą wxDev-C++ - dobrze działa pod Windowsem, potrzebuję jednak pilnie skompilować go pod os-em unixowym...
Dotychczasowe próby niczego nie przyniosły. Może ktoś spróbuje skompilować mój kod i napisze, czy (i jak?) to się udało. Zródło: http://www.wrzuta.pl/pliki/iQK5tx26QM/pliki

0

Code::Blocks potrafi otwierać projekty Deva, więc zainstaluj sobie CB oraz wxWidgets do niego, i będziesz mógł bez problemu skompilować swój projekt.

0

Próbowałem i tego - wprawdzie nie mam wielkiego doświadczenia z linuxem i cos mogło pójść nie tak, ale myślę, że BC z wxWidg. zainstalowałem jednak poprawnie... mimo tego otworzyć projektu nie sposób (błędów bez liku, więc nawet nie wypisuję) :/
uwierzę, że to wykonalne jeśli ktoś osobiście skompiluje to pod linuxem :)
komuś się udało?

0

Myślę, że jednak powinieneś podać błędy. Albo spróbuj chociaż odpalić puste okienko napisane w wxWidgets i zobaczyć czy pójdzie. Dzięki temu będziesz wiedział czy problem jest z Code::Blocks i biblioteką wxWidgets czy może z twoim projektem.

0

np. przy próbie kompilacji projektu w CB

"Macierze - default" uses an invalid compiler. Skipping...
Nothing to be done.

występuje dla każdego kompilatora z listy...
projekt w wxDevC++ kompilowany był MingW - tegoż na liście CB brak

0

No nic dziwnego że MinGW nie ma na liście bo to jest kompilator pod Windows. Pod Linuxem powinieneś kompilować GNU GCC. Taki błąd jaki dostajesz oznacza zazwyczaj, że masz źle skonfigurowane środowisko np. ścieżki są źle podane. Wejdź w zakładkę Settings->Compiler and Debugger settings i tam masz zakładkę Toolchain executables. Sprawdź czy ścieżki dla GCC są podane prawidłowo.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1