[c++] Jak pobrać obraz z kamery?

0

Jak pobrać obraz z kamery w celu modyfikowania/przetwarzania poszczególnych klatek?

0

Dziękuję bardzo za linka.

Mam jeszcze pytanie odnośnie tego miejsca z linka:

pliki nagłówkowe: winuser.h, vfw.h

biblioteki: USER32.lib, VFW32.lib

W jaki sposób mam dodać to do projektu?

0

poszukaj, poszukaj.. jak dodac liba do projektu to naprawde notoryczne pytanie. moj post z paru watkow nizej.. http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=121275

0

Dziękuję za odpowiedź. Za pomocą podanego artykułu stworzyłem aplikację która wyświetla video z kamerki.

Chciałbym jednak "na żywo" edytować obraz. W jaki sposób pobrać klatkę zapisując ją do bitmapy, żeby ona po edycji była brana pod uwagę przy wyświetlaniu filmu?

0

Chcesz wyswietlać obraz z kamery w oknie i rysować na nim "w ruchu"? Jeśli tak możesz rysować po prostu na oknie, a później do bitmapy zapisywać tylko obraz okna. Tutaj jest opisane jak zrobić screena i łatwo to przerobić żeby pobierał to twoje okno: http://4programmers.net/Forum/viewtopic.php?id=90530 :)

0
capSetCallbackOnFrame(hwndCap, FrameCallbackProc);

LRESULT __stdcall FrameCallbackProc(HWND hWnd, VIDEOHDR* lpVHdr) 
{
   // skopiuj lpVHdr->lpData do DIB
   // obrób
   // skopiuj DIB do lpVHdr->lpData
   return (LRESULT) TRUE;
}

Format bitmapy DIB powinien odpowiadać parametrom VIDEOHDR lub capGetVideoFormat (wysokość, szerokość, bpp).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1