sortowanie vektora na podstawie danych zewnetrznych

0

Mam następujące struktury danych:

struct Dependency
{
	int differency;
	int max;
	int imageID;
	struct AscendingOrder
	{
		int operator()(const Dependency &d1,const Dependency &d2) const
		{
			// TO TRZEBA ZMIENIĆ (dodać zależności od int edgeModule; int max; i ImageEdges *imgEdges;
			return d1.differency<d2.differency;
		}
	};
};
typedef vector<Dependency> DependencyList;
struct EdgeProperties
{
	int edgeModule;
	int max;
	DependencyList dependencyList;
};
struct ImageEdges
{
	EdgeProperties top,bottom,left,right;
};
ImageEdges *imgEdges;

I następujące wywołanie funkcji sortującej:

sort(imgEdges[i].top.dependencyList.begin(),imgEdges[i].top.dependencyList.end(),Dependency::AscendingOrder());	sort(imgEdges[i].bottom.dependencyList.begin(),imgEdges[i].bottom.dependencyList.end(),Dependency::AscendingOrder());
sort(imgEdges[i].left.dependencyList.begin(),imgEdges[i].left.dependencyList.end(),Dependency::AscendingOrder());
sort(imgEdges[i].right.dependencyList.begin(),imgEdges[i].right.dependencyList.end(),Dependency::AscendingOrder());

Pytanie moje jest: jak zmienić następujący kod aby sortowanie było jeszcze zależne od danych w strukturze struct EdgeProperties, czyli int edgeModule; int max;</code> i innych obiektow wskazywanych przez <code>imgEdges

Kiedyś coś widziałem na necie ale nie mogę znaleźć.

0

Coś jednak znalazłem, jeżlei ktoś miałby podobny problem to rozwiązanie jest pod tym adresem

http://www.thescripts.com/forum/thread140743.html

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1