Efekt pioruna GLUT

0

Witam! Zajmował się ktoś generowaniem efektu pioruna w oparciu o GLUTa w C++? Słyszałem o różnych rozwiązaniach (systemy cząstek etc.), ale implementacja całego efektu pozostaje w dalszym ciągu zagadką. Jeżeli ktoś zajmował się wcześniej podobną rzeczą proszę o rady, a najlepiej przykłady konkretnych implementacji.

0

Sama symulacja pioruna jest w internecie, ale lepiej szukac po angielsku

np.
http://gamma.cs.unc.edu/LIGHTNING/lightning.pdf

duza reszta jest z dostepem przez biblioteki uniwersyteckie, wiec trzeba najpierw sprawdzic gdzie mozna dostac.

Sa tez ksiazki o samej fizyce piorunow
w wersji rosyjskiej za free
http://eqworld.ipmnet.ru/ru/library/books/Uman1972ru.djvu
i angielskiej za kase
http://www.amazon.com/All-About-Lightning-Martin-Uman/dp/048625237X

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1