Hej... chce napisac program do przechwytywania wywolania funkcji na razie w obrębie wlasnej aplikacji.
Z tego co znalazlem na googlach doszedlem do czegos takiego:
```cpp
typedef HDC _stdcall (_BeginPaint) (HWND,LPPAINTSTRUCT);
_BeginPaint *OrgBeginPaint,*Temp,*My;
HDC __stdcall MyBeginPaint(HWND hwnd,LPPAINTSTRUCT lpPaint)
{
return OrgBeginPaint(hwnd,lpPaint);
}
...
HWND hwnd = FindWindow("Form1",NULL);
PAINTSTRUCT ps;
Temp = (_BeginPaint*)BeginPaint;
Temp = (_BeginPaint*)int(int(Temp)+2);
OrgBeginPaint = Temp;
My = (_BeginPaint*)MyBeginPaint;
if (!WriteProcessMemory(GetCurrentProcess(),Temp,&My,sizeof(Temp),0))
ShowMessage("Blad");
BeginPaint(hwnd,&ps);
...
... i niby dziala ale jednak nie ;p Viev CPU pokazuje ze wywolanie USER32.BeginPaint zostalo podmienione przez ta moja funkcje, ale po wywolaniu wylatuje gdzies w kosmos a cala aplikacja się wywala.
Jesli ktos moglby mi pomoc bylbym wdzieczny ;],