jak w temacie , interesuje mnie :
beLeft=false;
beTop=false;
beright=true;
beBottom=false;
jak to zapisać ?, próbowalem różnych form ale zawsze mam bład
widzialem na necie cos takiego :
BevelEdges = [beRight]
ale na tym tez mam blad
jak w temacie , interesuje mnie :
beLeft=false;
beTop=false;
beright=true;
beBottom=false;
jak to zapisać ?, próbowalem różnych form ale zawsze mam bład
widzialem na necie cos takiego :
BevelEdges = [beRight]
ale na tym tez mam blad
na przykład tak:
Memo1->BevelEdges = TBevelEdges() << beLeft << beTop;
a to "coś takiego", to może z Delphi jest - bo w C++ to nawet jakoś tak dziwnie wygląda...
działa, :-)
dzięki bardzo [browar]
Ranides napisał(a)
TBevelEdges() << beLeft << beTop;
to może z Delphi jest - bo w C++ to nawet jakoś tak dziwnie wygląda...
W delphi nie widziałem strumieni, w C++ owszem i nie jest to nic dziwnego :-D
@wowo: pisząc "coś takiego", miałem na myśli:
widzialem na necie cos takiego:
BevelEdges = [beRight]
a tak w ogóle, to zapis z << w Builderze nie ma wiele wspólnego ze strumieniami. No chyba tyle, że standardowe iostreamy też sobie przeładowały operatory przesunięć bitowych do swoich celów.