[BCB6] jak zmienić Memo->BevelEdges podczas działania pro

0

jak w temacie , interesuje mnie :

beLeft=false;
beTop=false;
beright=true;
beBottom=false;

jak to zapisać ?, próbowalem różnych form ale zawsze mam bład
widzialem na necie cos takiego :

BevelEdges = [beRight]

ale na tym tez mam blad

0

na przykład tak:

Memo1->BevelEdges = TBevelEdges() << beLeft << beTop;

a to "coś takiego", to może z Delphi jest - bo w C++ to nawet jakoś tak dziwnie wygląda...

0

działa, :-)
dzięki bardzo [browar]

0
Ranides napisał(a)
 TBevelEdges() << beLeft << beTop;

to może z Delphi jest - bo w C++ to nawet jakoś tak dziwnie wygląda...

W delphi nie widziałem strumieni, w C++ owszem i nie jest to nic dziwnego :-D

0

@wowo: pisząc "coś takiego", miałem na myśli:

widzialem na necie cos takiego:
BevelEdges = [beRight]

a tak w ogóle, to zapis z << w Builderze nie ma wiele wspólnego ze strumieniami. No chyba tyle, że standardowe iostreamy też sobie przeładowały operatory przesunięć bitowych do swoich celów.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1