zmiana rozdzielczosci bitmapy

0

potrzebuje w juz zdeklarowanej bitmapie zwiekszac rozdzielczosc
niestety bitmapa.width( ... jest tylko do odczytu
bitmpa.size tez
a SetResolution jakos nie dziala nie wiem dlaczego

0

a czy jestes pewien ze przekazujesz argumenty typu float ? bo zawsze mozesz przekazywac zmienne int

0

czyli bitmapa.SetResolution(100,100) nie zadziala a
bitmapa.SetResolution(100.0,100.0) zadziala ?

0
 void maluj3(int sx, int yp, string wynik, bool paint)
        {
            float szerx;
            float wysx;
           
            if (paint == false)
            {
                npanel = Pole.panel[Pole.wi, Pole.wj];
            }
           // System.Drawing.Graphics grafika = npanel.CreateGraphics();
           // grafika.InterpolationMode = System.Drawing.Drawing2D.InterpolationMode.NearestNeighbor;

            int koniec = wynik.Length;
            if (wynik != null)
            {
                zna = wynik.ToCharArray(0, koniec);
            }


            for (int x = 0; x < koniec; x++)
            {
                if (x + pozp >= Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Width)
                {
                    szerx=Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Width + 100F;
                    wysx=Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].Height;
                    Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetResolution( szerx,wysx ); }



                    if (wynik.Substring(x, 1) == ".")
                    {
                        Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetPixel(x + pozp, yp, Color.Gray);
                    }


                    if (wynik.Substring(x, 1) == "#")
                    {
                        Pole.grafa[Pole.wi, Pole.wj].SetPixel(x + pozp, yp, Color.Red);
                    }
               // }
                
            }
        }

probuje na float i nic ???
wiec o co tu chodzi

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1