probkowanie sygnalu w directsound dla c#

0

czy ktos jest w stanie mi pomóc?? jak pobrac próbki nagrywanego dzwieku w directsound w c#...
Z tego co wiem i co znalazłem w necie oraz dokumentacji direct w C++ mozna to zrobic tak:

result = capture_buffer->Lock("w tym miejscu odpowiednie parametry");

ale jak to zrobic w C#?? ;>

Prosze o pomoc.

0

W DX jest cos takiego jak 'Documentation for Managed Languages'
moze tam zerknij?:)

0

Ok z próbkowaniem sobie poradziem. Dziki za pomoc. Ale teraz szukam sprawdzonego algorytmu FFT (FAST FOURIER TRANSFORM). Moze ktos jest w posiadaniu tego algorytmu w dowolnym jezyku programowania.
Pozdro

0

nie wiem co chcesz robic z dzwiekiem,
ale tutaj jest dobry link:

http://www.musicdsp.org/

Osobiscie korzystalem z paru algorytmow przy implementacji efektow VST.
Sa rowniez linki do algorytmow FFT (C/C++).

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1