protokół gg tcpclient

0

coś tak jaby program do połączenia się z GG i wysłania wiadomości tworze w C# i VC#2005EE

no to sobie struktury definiuje

private struct gg_header {
	int type;	/* typ pakietu */
	int length;	/* długość reszty pakietu */
};

jak w C# wypełnic przykładowo taką strukturę?

połaczenie z serv gg

static void Connect(String server, String message) 
{
  try 
  {

    Int32 port = 8047;
    TcpClient client = new TcpClient(server, port);
    Stream stream = client.GetStream();
    
    NetworkStream stream = client.GetStream();
    stream.Close();         
    client.Close();         
  } 
  catch (ArgumentNullException e) 
  {
    Console.WriteLine("ArgumentNullException: {0}", e);
  } 
  catch (SocketException e) 
  {
    Console.WriteLine("SocketException: {0}", e);
  }
    
  Console.WriteLine("\n Press Enter to continue...");
  Console.Read();
}

jak za pomoca stream.write wysłać wypełniona struktóre
i
w winapi było wsasyncselect i zawsze jak coś przyszło to wykonywane było określone instrukcje...
czy tutaj w C# mozna to jakoś zrobić? np. ZAWSZE jak coś dojdzie to wyświetlam Messageboxa i potem sobie saprawdzam typ struktury i potem sobie już switchem przełączam (protokół GG)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1