powiekszanie w opengl

0

Witam,mam problem ze swoim projektem w opengl (C++B6.0), mianowicie przy
duzym powiekszaniu (glScalef) mojego obiektu utworzonego w opengl ,
niektore elemnty obiektu "wchodza w kamere" tzn wyglada to tak jakby czesc
obiektu nie miescila sie w scenie i nie jest rysowana, obiekt jest ucinany
plaszczyzna. Chcialbym uzyskac efekt powiekszania tzn,zeby przy maxymalnym
powiekszeniu widac byla np.sciane obiektu,a nie efekt wjezdzania kamery w
obiekt i w rezultacie pokazywanie tego co jest w srodku. Troche chyba
zagmatwalem ale mam nadzieje ,ze cokolwiek z tego da sie zrozumiec;). Wie
ktos jak to zrobic?

0

oddal kamere ? lub zmien perspektywe.

0

Dzieki
gluPerspective
gluLookAt
pomogly mi osiagnac to co chcialem :)

0

nie to forum..

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1