glupie pytanie, czy te stałe sa znane na etapie kompilacji czy np są ładowane z bazy?
tak czy siak to je pogrupuj
jak masz klasę Math, String i tam masz PI, Empty - to też jest stała (Empty jest readonly), ale generalnie stała jest w klasie która najbardziej pasuje
Możesz pogrupować np tak (stale znane na etapie kompilacji np przeliczniki wag)
class WeightConverter
{
const static double KgToPounds = x.xx;
const static double PoundsToKg = x.xx;
}
jak to są stałe w programie, ale składowane w bazie - nie wiem, symbole czegoś, śrubek, wkrętów, czegokolwiek - a potem w aplikacji np user może sobie wybrać, ze tu uzyje kg srubek DIN 931 10.9 M8X45 OC a tam 500 gram DIN 931 12.9 Mx1,00 8X45 a w progamie są to elementy statyczne wlaśnie (nie można ich zmieniać, dodawać usuwać, tylko z nich korzystać)
to wtedy też dochodzi organizacja danych w bazie, identyfikacja danego obiektu na zasadzie klucz wartość, a w programie to no np tak (przyjmując, że symbol śruby może być stringiem)
class Screws
{
private /*Concurrent*/Dictionary<string, Screw> _screws;
public IEnumerable<string> AwailableScrews()
{
if(_screws is null or !_screws.Any()) return Enumerable.Empty<string>();
return _screws.Keys.Select(key => key);
}
}