Problem z połączeniem TCP/IP

0

Witam, piszę właśnie interfejs sieciowy pod moją minigrę.
Od razu mówię że C# dopiero się uczę :)
I mam taki problem, Jedyne co w kółko klient otrzymuje to: OK REG

Tak to powinno działać:

Klient łączy się z serwerem.
Klient wysyła wiadomość "REG"
Serwer sprawdza wiadomość, jeżeli jest to "REG" to odpowiada: "OK REG"
Klient sprawdza wiadomość, jezeli jest to "OK REG", odpowiada: NICK z pola rejestracji
Serwer zapisuje treść wiadomości, jeżeli wszystko poszło poprawnie to odpowiada: "OK REG1"
Klient sprawdza wiadomość, jezeli jest to "OK REG1", odpowiada: HASŁO z pola rejestracji
Serwer zapisuje treść wiadomości, jeżeli wszystko poszło poprawnie to odpowiada: "OK REG2"
Klient sprawdza wiadomość, jeżeli jest to "OK REG2", oczekuje na wiadomość z (w kolejności od 1 wzwyż) numerycznym ID użytkownika które generuje serwer.
Serwer wysyła wiadomość z ID użytkownika.
Klient je odbiera i zapisuje.
A dalej nic się dziać nie powinno.

Ale jednak cały czas serwer wyrzuca error: System.Net.Sockets.SocketException (10053): Nawiązane połączenie zostało przerwane przez oprogramowanie zainstalowane w komputerze-hoście.
at AC_Simulator_Server.Program.ExecuteServer() in C:\Users**\source\repos\AC Simulator Server\Program.cs:line 104

Tutaj dodaję plik źródłowy serwera (C# Aplikacja konsolowa): Gist

To otrzymuję w oknie debugowania VS w aplikacji klienta:
Socket connected to -> [:::::******]:11111
Message from Server -> OK REG
Message from Server -> OK REG

A tutaj dodaję archiwum z kodem klienta: https://anonfiles.com/F5M262E3oe/AC_Simulator_Client_7z

Oczywiście będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc :)

0

Ok, ogarnąłem, w kliencie po kopiowałem trochę linii z kodem do sprawdzania odebranych wiadomości. I przez to zapomniałem w nich pozmieniać fragmentu który odpowiada za to co sprawdza, i się okazało że w kółko sprawdzał wiadomość nr.1 tj. OK REG.
Do zamknięcia.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1